رئيس فدراسيون هندبال گفت: براي به دست آوردن سهميه جهاني خوش‌بين هستيم و تيم قدرتمندي را به مسابقات آسيايي اعزام خواهيم کرد.

جلال کوزه‌گري در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تيم ملي در شرايط خوبي تمرين مي‌کند و بازيکنان يک دل و يک صدا به تمرينات خود مي‌پردازند، هم‌اکنون تيم 80 درصد آماده است و تا زمان آغاز مسابقات آسيايي بحرين که بهمن ماه برگزار می‌شود، به مرز 100 درصد مي‌رسد و خوشبختانه بهترين تيم را در سال جاري در  اختيار داريم و به کسب سهميه جهاني خوش‌بين هستيم.
 
رئيس فدراسيون هندبال تصريح کرد: تمامي لژيونرها در تمرينات تيم ملي حضور دارند البته به غیر از جمالي و موسوي که موسوي در روزهاي آينده به تیم ملی ملحق خواهد شد و جمالي نيز به خاطر مصدوميت در اين اردوها حضور ندارد که اميدوارم هرچه سريعتر بهبود يابد و به ملي پوشان بپيوندد.
 
کوزه‌گري در ادامه گفت: در مجموع در گروه سختي قرار داريم ولي بايد تلاش مضاعف کرد و با بازي‌هاي مقتدرانه مقابل حريفان نتايج لازم را به دست آورد.
 
وي گفت: اردوهاي تيم ملي در وضعيت آرامي پيگيري مي‌شود و مشکل خاص وجود ندارد و يک مربي با دانشي چون کاسترلو اسپانيايي سکاندار ملي‌پوشان است و برنامه‌هاي تمريني خوبي ارائه مي‌کند.
 
رئیس فدراسیون هندبال اضافه کرد: در ادامه بازيهاي تدارکاتي روز 18 دي به تورنمنت قطر مي‌رويم و چند مسابقه دوستانه با تيم ملي اين کشور، امارات و بحرين خواهيم داشت ما در گروه خود با ميزباني رقابتهاي آسيايي يعني بحرين هم‌گروه هستيم و مصاف با اين تيم قبل از آغاز اين مسابقات به نفع تيم ملي کشورمان خواهد بود.
 
کوزه‌گري اشاره کرد: ديدار با ژاپن نيز در برنامه‌هاي تيم ملي کشورمان است که مي‌تواند مثمرثمر واقع شود چرا که اين تيم نيز جز بهترين‌هاي قاره کهن است.
 
وي عنوان کرد: کنفرانس خبري روساي فدراسيون‌هاي هندبال کشورمان با ترکيه 6 دي در تالار اجتماعات هندبال برگزار شد که تفاهم‌نامه‌اي بينمان امضا شد که اين دومين تفاهم‌نامه در زمان رياست من بر فدراسيون قطر است که اين برنامه ادامه دارد و اعزام به تورنمنت اين کشور در اين ماه نيز يکي از مفاد اين پروتکل است.
 
رئیس فدراسیون هندبال در پايان خاطرنشان کرد: بندهاي مهمي در تفاهم‌نامه ايران و ترکيه قيد شده است، برگزاري تورنمنت‌هاي مهم در دو کشور، ترانسفر بازيکن از ايران به ترکيه و بالعکس، اردوهاي تمريني ايران در ترکيه و بالعکس، برگزاري کلاس‌هاي داوري مي‌باشد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار