رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:‌ نمین و بیله‌سوار در اولویت استقلال نمایندگی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مصطفی افضلی‌فرد  در نشست با اعضای شوراهای شهر و روستای نمین، اظهار داشت: با توجه به اینکه نمین دارای سابقه درخشان فرهنگی و توسعه همه‌جانبه علمی و دانشگاهی است و از جمعیت مناسبی نیز برخوردار است، ما پیشنهاد کردیم با افزایش دو نفر به تعداد نمایندگان استان، شهرستان نمین یکی از اولویت‌های اصلی در این استقلال نمایندگی باشد تا از مجلس دهم این ارتقا انجام شود.

وی گفت: ما برای این شهرستان به دنبال راه‌اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی و ارتقای آن به کلینیک تخصصی هستیم تا هموطنان ساکن در این منطقه بتوانند از خدمات مناسب و مطلوب بهره‌مند شوند.

افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: عملیات راه‌اندازی دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی در نمین و دانشگاه فناوری‌های نوین سبلان در این شهرستان در دستور کار است که نتایج پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

این نماینده مجلس افزود: ما معتقدیم شهرستان نمین با توجه به دیرینه ارزشمند در حوزه فرهنگی و علمی بتواند روز به روز به یک جهش و توسعه حقیقی دست پیدا کند و زمینه و بستری را نیز فراهم آوریم تا در این بخش کارها با جدیت و حرکت مثبت و سازنده انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ ما در مجلس به جد موضوع بررسی بودجه سال 93 را در کمیسیون‌ها در دستور کار قرار دادیم و در طرحی سعی داریم تا دولت را ملزم کنیم که نیمی از اعتبارات در اختیار خود را به استان‌ها اختصاص دهد تا استانداران با اختیار تام بتوانند از این منابع اعتباری استفاده کنند.

مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد:‌ در کنار آن سعی داریم تا با اصلاحیه‌ای که در قانون بودجه انجام می‌دهیم سقف اختصاص اعتبار عمرانی به طرحهایی با پیشرفت 80 درصد را برداریم تا همه طرحهای نیمه‌تمام و حداکثر با پیشرفت 50 درصد بتوانند از این مزایا استفاده کنند/س.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.