اکبر عبدی و مجید سرسنگی از نمایش "احساس آبی مرگ" به کارگردانی امین میری دیدن کردند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی تالار سنگلج، در طی هفته گذشته اکبر عبدی و دکتر مجید سرسنگی برای کمک به زندانیان محتاج به دیه به تماشای این نمایش نشستند.

نمایش " احساس آبی مرگ" حکایت زندانیانی است که به دلایل گوناگون زندانی شده‌اند و برای آزادی احتیاج به پرداخت دیه دارند. گروه نمایشی با درآمد حاصل از بلیت فروشی اجرا در ارسباران تا کنون توانسته‌اند مبلغ دیه چند زندانی را فراهم کنند.

 گفتنی است، "آحساس آبی مرگ" به نویسندگی سجاد افشاریان و کارگردانی امین میری همه روزه ساعت 19 در تالار سنگلج به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: عبدی ، سرسنگی ، نمایش ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۲ دی ۱۳۹۲
مجریان و عوامل برنامه «سپید پررنگ» شبکه دو روز جمعه 13 دی ماه به تماشای نمایش «احساس آبی مرگ» در سالن سنگلج می‌نشینند.
سارا رسول زاده، حسین کلهر و نوید جعفرزاده مجریان برنامه سپید پررنگ به همراه عوامل این برنامه، در روز جمعه 13 دی ماه مهمان نمایش احساس آبی مرگ خواهند بود.
در طی هفته گذشته اکبر عبدی و دکتر مجید سرسنگی به تماشای این نمایش نشستند. نمایش " احساس آبی مرگ" حکایت زندانیانی است که به دلایل گوناگون زندانی شده‌اند و برای آزادی احتیاج به پرداخت دیه دارند.
گروه نمایشی با درآمد حاصل از بلیت فروشی اجرا در ارسباران تا کنون توانسته‌اند مبلغ دیه چند زندانی را فراهم کنند. گفتنی است، "آحساس آبی مرگ" به نویسندگی سجاد افشاریان و کارگردانی امین میری همه روزه ساعت 19 در تالار سنگلج به روی صحنه می‌رود.