سرپرست شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي گفت : 15 ميليارد ريال تسهيلات به واحدهاي صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي خراسان شمالي پرداخت شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ؛ محمدعلي يوسفي گفت : بر اساس تفاهم نامه فيمابين سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران با بانك توسعه تعاون مبلغ 15 ميليارد ريال براي 8 واحد صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي خراسان شمالي پرداخت است.

وي افزود : اين مبلغ كه در غالب ايجاد ، توسعه نوسازي بازسازي ، تجديد ساختار ، سرمايه در گردش و ... به 6 واحد صنعتي پرداخت شده و 2 واحد صنعتي نيز در حال تكميل مدارك جهت دريافت تسهيلات هستند.

يوسفي به مفاد تفاهم نامه سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران و بانك توسعه تعاون اشاره كرد و ادامه داد : موضوع اين تفاهمنامه اعطاي عامليت توزيع اعتبارات کمک‌هاي فني و اعتباري به صنايع کوچک و متوسط به بانک و همچنين تعهد سازمان به تامين يارانه سود و کارمزد تسهيلات پرداخت شده توسط بانک به متقاضيان معرفي شده است که اولويت پرداخت اين تسهيلات شامل تعاوني‌ها خواهد شد. علاوه بر تعاوني‌ها ساير شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي نيز مي‌توانند از اين تسهيلات استفاده کنند.

وي در‌خصوص شرايط دريافت تسهيلات هم گفت: متقاضيان استفاده از تسهيلات اين قرارداد‌، بايد درخواست خود را به شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان ارائه کنند که طرح‌هاي رسيده پس از بررسي و در صورت تاييد اوليه در کميته ارزيابي بررسي و در صورت تائيد به اداره شعب بانک استان ارسال مي‌شود.

سرپرست شركت شهركهاي صنعتي استان گفت : اداره شعب بانک نيز موظف است‌، حداکثر ظرف مدت 15 روز کاري با رعايت ضوابط و مقررات و سياست‌هاي اعتباري بانک‌، نسبت به بررسي همه‌جانبه طرح‌هاي واصله اقدام و نتيجه را به متقاضي و اداره کل استان اعلام کند.

خراسان شمالی 14 شهرک صنعتی دارد/س

برچسب ها: تسهیلات ، شهرک ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.