دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 13 گفت: اولین کمیته پژوهش و نوآوری مدیریت بحران در فصل زمستان با محوریت نظارت بر کیفت ساخت وساز از لحاظ مقاومت و ایمنی دربربر زلزله برگزار شد .

دبیر و جانشین شهردار درستاد مدیریت بحران منطقه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقش نظارت معاونت شهرسازی درجهت پیشگیری از حوادث اشاره کرد و افزود : حوزه پیشگیری به عنوان مهمترین بخش ستادهای مدیریت بحران می تواند موجب کاهش خسارت های مالی و جانی شهروندان باشد اما باید به طوری در این امر ورود پیدا کند که موجب تداخل کاری با معاونت شهرسازی نشود . 

وی دربخش دیگری به نقش کمیته پژوهش و نوآوری  مدیریت  بحران دررفع مشکلات نظارت و کیفیت ساخت و ساز مطالبی عنوان کرد وافزود :  ارائه پیشنهادات و نوآوری  دراین جلسات می تواند گام مهمی در عرصه مدیریت بحران باشد . 

دبیر مدیریت بحران از  معاونت محترم شهرسازی و معماری  منطقه درجلسه بعدی کمیته پژوهش و نوآوری مدیریت بحران دعوت ویژه بعمل آورد تا بتوان گام های مهمی را دراین خصوص برداشت .  
اعلام نیاز مدیریت بحران جهت حفظ امنیت جان ومال شهروندان ، چگونگی ورود به کیفیت ساختمان ها با توجه به بخش نامه های موجود ، حضو نماینده نظام مهندسی در منطقه ، تشدید تقویت شورای انتظامی مهندس ناظر از ادیگر موارد مطرح شده دراین جلسه می توان نام برد.  

برچسب ها: نظارت ، کیفیت ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار