نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در نشست «ظلم بزرگ» با اشاره به راهپیمایی مردم در 9 دی سال 88 گفت: مردم در نه دی عصبانی شدند و راهپیمایی کردند زیرا عده ای یک حرمت شکنی بزرگ کردند و حرمت عاشورا را شکستند

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، .

حجت الاسلام حمید رسایی با تاکید بر حرمت شکنی عاشورا در جریان فتنه 88 گفت: شب قبل از عاشورا شبکه های ماهواره ای تبلیغ می کردند که عاشورای امسال با سال های قبل متفاوت است و مردم باید فردا به نشانه اعتراض به خیایان ها بیایند.

وی افزود: شب قبل از عاشورا رئوس فتنه در جماران سخنرانی می کردند و هلهله می کشیدند و کف می زدند و مردم را دعوت می کردند که به خیابان ها بیایند اما نمی دانستند که مردم شکستن حرمت عاشورا را نادیده نمی گیرند. در عاشورا عده ای از منافقین و بهائیان بودند که فتنه را به راه انداختند.

رسایی تصریح کرد: صدا و سیما در نه دی آمد و گزارش گرفت و گفت مردم به خیابان ها آمدند و جمعیت میلیونی است اما اصلابه این نپرداختند که چرا این مردم به خیابان آمدند و مطالبه اصلی انها چه بود.

نماینده مردم تهران، 9 دی 88 را نقطه به جوش آمدن مردم دانست و گفت: این جوشش از قبل از انتخابات سال 88 آغاز شد و جرقه اصلی آن همان جایی زده شد که یک نفر نامه ای بدون سلام و والسلام به رهبری نوشت و گفت «من دود آتش احزاب و برخی از مردم هستم» همچنین گفت به «زودی آتش بلند می شود و دود آن همه جا را می گیرد» و این حرف ها یعنی اینکه اگر حرف ما محقق نشود ما همه جا را به آتش می کشیم و وقتی نیتجه ای را که می خواستند نگرفتند به خیابان ها آمدند.

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال 88 گفت: رهبری در نماز جمعه معروف سال 88 گفتند «31 سال است که در این کشور انتخابات برگزار می شود و قانون انتخابات تغییر نکرده است. هرکسی اعتراضی دارد باید از راه قانون آن را پیگیری کند و شورای نگهبان موظف است به طور ویژه به آن رسیدگی کند» با این وجود باز عده ای حیا نکردند و بیانیه دادند.

وی ادامه داد: رهبری همچنین گفتند: « بزرگتری ظلم فتنه گران این بود که دشمنان انقلاب را جسور کردند.» این واقعیت که در عاشورای 88 عده ای به خیابان ها آمدند و گفتند مرگ بر اصل ولایت فقیه یعنی ما با اصل و اساس این نظام مشکل داریم. فتنه گران کاری کردند که این اقلیت های کوچک در کنار هم قرار گرفتند و این اقلیت ها خود را بزرگ دیدند.

رسایی تاکید کرد: مسعود رجوی معلون در آن زمان گفت نترسید نترسید با همه با هم هستیم بعدBBC و VOA روسای کفر وارد شدند و بعد هم کار به رقاصه ها و آوازه خوان ها رسید. یک آوازه خوان معروف کفر دستمال سبز به دست بست و در کنار اکبر گنجی عکس گرفت که در اینترنت هم موجود است.

وی یادآور شد: آنهایی که می گویند ما پیرو خط امام هستیم، این چه خطی امامی بود که دشمنان امام از آن حمایت می کردند. مرتب بیانیه صادر شد و مردم دیدند که اسرائیل و رجوی ملعون از این اقلیت ها حمایت می کنند .

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با تاکید بر اهمیت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی گفت: باید 9 دی را پاس بداریم چون این یک تاریخ است. هرکسی پشیمان شده و موضع خود را عوض کرده آن را می پذیریم اما در آن ایام عده ای سکوت کردند و یا دو پهلو حرف زدند و این چیزی نیست که بشود آن را فراموش کرد.

 

برچسب ها: واقعیت ، فتنه ، کودتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.