معاون راه روستايي وزارت راه و شهرسازي گفت: 200 هزار كيلومتر راه روستايي خاكي و آسفالت در كشورمان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، سيد حسين ميرشفيع معاون راه روستايي وزارت راه و شهرسازي با تاكيد بر اينكه بايد استفاده از امكانات و تكنولوژي در راهداري افزايش يابد، متذكر شد: در هنگام بارش ممكن است نيروهاي راهداري به مدت 48 ساعت به طور پيوسته براي بازگشايي محورهاي مواصلاتي اقدام كنند و كار شيفتي در اين زمان معني ندارد.

وي در ادامه با اشاره به اينكه 200 هزار كيلومتر راه روستايي خاكي و آسفالت در كشورمان وجود دارد، ادامه داد: راهداران بايد همزمان با بازگشايي محورهاي مواصلاتي اصلي به فكر بازگشايي راه‌هاي روستايي باشند چراكه روستاييان نيز براي زندگي به ارتباط با شهر نياز دارند .

معاون راه روستايي وزارت راه و شهرسازي اذعان داشت: راهداران براي بازگشايي همزمان راه‌هاي اصلي و روستايي با همكاري روستاييان همه تلاش خود را به كار گيرند.

اين مقام مسئول در ادامه با اشاره به اينكه امكانات ملي در اختيار راهداري به راه‌هاي شرياني و آزادراه‌ها اختصاص دارد، تصريح كرد: نگهداري و بهسازي راه‌‌هاي فرعي و روستايي متكي به اعتبارات محدود استاني است.

ميرشفيع با بيان اينكه براي مرمت و ترميم راه‌هاي روستايي به توجه ويژه نياز است، اظهار كرد: بايد تلاش شود تعداد حوادث نقاط حادثه‌خيز كشورمان كاهش يابد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار