عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید جمهوری اسلامی ایران غربی‌ها در تلاشند تا مسئله هسته‌ای ایران به صورت استخوان لای زخم باقی بماند و غرب بتواند فشارهای خود را بر ایران همچنان ادامه دهد.

عوض حیدرپور شهرضایی نماینده شهرضا و سمیرم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مکالمه تلفنی محمدجواد ظریف و کاترین اشتون گفت: اراده جمهوری اسلامی ایران بر این است که مذاکرات به صورت ادامه پیدا کند.
 
وی ادامه داد: تمامی مسئولین در جمهوری اسلامی ایران مصمم هستند تا مذاکرات را همان گونه که صادقانه شروع کردیم، صادقانه نیز ادامه دهیم تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
 
حیدرپور تصریح کرد: اما از سوی طرف مقابل این مسئله کمتر مشاهده می‌شود و به نظر می‌رسد با همه امیدواری که ما داریم ممکن است از طرف مقابل شیطنت‌هایی را شاهد باشیم، کوشش و تلاش نابخردانه رژیم صهیونیستی نیز مزید بر عدم اراده غربی‌ها برای حل مسئله است.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: از دید جمهوری اسلامی ایران غربی‌ها در تلاشند تا مسئله هسته‌ای ایران به صورت استخوان لای زخم باقی بماند و غرب بتواند فشارهای خود را بر ایران همچنان ادامه دهد.   
 
وی در ادامه بیان کرد: اخیرا شاهد این مسئله هستیم که اقداماتی در حوزه دور زدن تحریم‌ها شروع شده که شواهد حاکی از این است که طرف مقابل ما در حال کارشکنی است.
 
حیدرپور در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم طرف مقابل ما در اجرای تعهدات خود مصمم باشد و از کارشکنی دست بردارد در غیراین صورت مذاکرات در روی ریل خود قرار نمی‌گیرد و اگر بدین صورت پیش رود آینده مذاکرات روشن نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار