امام جمعه موقت قزوین گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات ژنو به تثبیت رسید


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 

حجت الاسلام سید ˈمحمدحسن ابوترابی فردˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین افزود: پیروزی و موفقیت در این مرحله مرهون مقاومت ملتی است که به امام(ره) و رهبر شایسته خود اقتدا و مقابل سخت ترین فشارها ایستادگی کرد.

وی اظهار کرد: اگر رهبری داهیانه مقام معظم رهبری که تجسم عینی حضور فقه، اخلاق و دانش در عرصه سیاست است در متن انقلاب نبود نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات ژنو 3 اینگونه با اقتدار از منافع ملی و حقوق مشروع ایران نمی توانستند دفاع کنند.


 

خطیب جمعه قزوین خاطرنشان کرد: تهدیدها و فشارهای دنیای غرب ملت ایران را خسته نکرده است و مردم ایران همواره پای ارزش های انقلاب ایستاده اند و با وجود تحریم ها مرعوب دشمن نمی شوند.


 

ابوترابی فرد، دوران دفاع مقدس را نمونه ایستادگی ملت ایران را دانست و تصریح کرد: ایران از اقتدار بالایی برخوردار است و جهانیان این موضوع را به خوبی درک کردند.


 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، ملت ایران را در اوج قدرت دانست و بیان کرد: دنیا به اقتدار مردم ایران پی برده و این امر نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است.


 

وی ادامه داد: حماسه 24 خرداد پاسخی دندان شکن به تمام یاوه گویان شرق و غرب بود و دشمنان نتوانستند با فشارها و تحریم ها ملت ایران را عقب برانند.


 

ابوترابی فرد، ایران را در تمام معادلات جهانی تاثیرگذار خواند و افزود: ملت ایران در بالاترین نقطه علمی، سیاسی و اقتصادی و در اوج عزت است.


 

خطیب جمعه قزوین گفت: همه جریانها و گروههای سیاسی وظیفه دارند برای کمک به توسعه و پیشرفت استان و موفقیت استاندار جدید با منتخب دولت تدبیر و امید همکاری کنند.


 

وی اضافه کرد: استان قزوین ظرفیت و استعددهای خوبی در بخش های کشاورزی، صنعت و مراکز دانشگاهی دارد و اگر از قابلیتهای دشت حاصلخیز قزوین، صنایع شاخص بهره برداری شود می توان امیدوار بود تحول مناسبی در استان صورت گیرد./ش


 

 

برچسب ها: اقتدار ، ایران ، ژنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.