رئیس سازمان فضای سبز شهرداری بابل از پلاک کوبی بیش از دو هزار اصله درخت در شهر خبر داد.

خسروانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ از تشکیل ستاد درخت کاری خبر داد و گفت: مهم ترین مزیت اجرای این طرح تهیه شناسنامه با درج کلیه مشخصات درخت اعم از نوع گونه ،کیفیت تنه ،امراض وارتفاع خواهد بود.

وی تصریح کرد: در فضای سبز در خصوص نگهداری از درختان نگاه درآمد زایی نداشته وهدف افزایش فضای سبز است.

رئیس سازمان فضای سبز شهرداری بابل گفت: هدف ما فرهنگ سازی در راستای این مهم است که هر شهروند یک درخت داشته باشد واشاعه این فرهنگ در جامعه است.

خسروانی با بیان اینکه، سازمان فضای سبز بابل به مدت چهارماه تاسیس شد، افزود: برای پیشبرد اهداف سازمان سند چشم انداز توسعه تدوین که بر اساس آن بازپیرایی تمام مناطق سطح شهر انجام خواهد گرفت.

این رئیس سازمان فضای سبز شهرداری بابل گفت: برای پیشبرد اهداف این سازمان مبلغ 400 میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شد که برای سال آینده ردیف بودجه ای مستقلی به مبلغ پنج میلیارد تومان، برگزاری نمایشگاه گل وگیاه منطقه شمال کشور، مازندران،گیلان و گلستان در اسفند ماه سال جاری خواهیم داشت

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای سیز بابل دو وسه دهم است گفت: با تدوین سند چشم انداز در برنامه کوتاه مدت درصدد اصلاح و افزایش سرانه فضای سبز بوده وتلاش خواهیم کرد آنرا به هفت برسانیم این در حالی است که استاندارد سرانه فضای سبز جهان 15 است.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: درخت ، پلاک ، کوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.