رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از برگزاری چهارمین جشنواره فرش دستباف در این استان خبر داد.

نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: چهارمین جشنواره فرش دستباف استان مرکزی بهمن ‌ماه امسال و باهدف معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این استان در تولید فرش دستباف برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره به مدت یک ماه برگزار می‌شود که تجلیل از فرش‌بافان و قالی‌بافان استان و برگزاری کارگاه‌های قالی‌بافی از بخش‌های مهم این جشنواره به شمار می‌رود.

رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: نمایشگاه فرش دستباف استاناز 17 تا 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گفته ویدر نیمه نخست سال‌جاری هزار و 592 فقره کارت قالی‌بافی در استان صادر و یک هزار و 308 نفر به بیمه معرفی شده‌اند.

رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: ماهانه یک هزار و 500 متر فرش توسط بافندگان فرش در استان مرکزی بافته می‌شود.

نادری همچنین از برگزاری جشنواره فروش فرش دستباف در اراک خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با شعار هر فروشگاه یک نمایشگاه از 12 بهمن تا 12 اسفند ماه در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اعتمادسازی بین فروشنده و خریدار، ایجاد بازار رقابت بین صنوف، معرفی فرش دستباف استان، آشنایی مصرف کنندگان با برند فرش اراک، رونق اقتصادی و افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق فراهم سازی امکان تعویض فرش‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است./س
/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.