ناصر حسینی‌مهر گفت: معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وعده‌ 25 میلیون وام به ما داده بود که تنها 7 میلیون آن را به ما پرداختند.

"ناصر حسینی‌مهر" کارگردان نمایش "هراکلس پنج" درخصوص کم آوردن پول و نداشتن بودجه برای نمایش با خبرنگار حوزه‌ی تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: طبق جلسه‌ی که عوامل جوان با معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتند، قرار بود 25 میلیون وام برای بودجه به ما دهند اما به وعده‌ی خود عمل نکردند و تنها 7 میلیون به ما دادند. 

وی ادامه داد: از 25 میلیون تنها 7 میلیون دادند و گفتند که دیگر پول نداریم که برای بودجه کار کمکتان کنیم. 

حسینی‌مهر تصریح کرد: با تمام مشکلاتی که داریم تمرین‌های خود را ادامه می‌دهیم و 10 بهمن نیز در تماشاخانه‌ی ایرانشهر اجرا خواهیم رفت. 

وی با اشاره به اینکه نداشتن چهره در نمایش باعث شده اسپانسر نداشته باشیم، اظهار داشت: در نمایش "هراکلس پنج" از جوانان استفاده کردم  چرا که این کار نیاز به نیروی بالای جوانی داشت اما نداشتن چهره در کار باعث شد که کسی اسپانسر کار نشود و ما دچار مشکل مالی شویم. 

حسینی‌مهر بیان کرد: به دلیل سختی کار از 15 شهریور تمرین‌های خود را آغاز کردیم و در این 4 ماه مسئله‌ی بودجه ما را بسیار آزار داد. 

وی درخصوص قصه و نمایشنامه خاطر نشان کرد: "هراکلس پنج" اثر هاینر مولر نویسنده‌ آلمانی است که انتقادی به دنیای مصرفی و صنعتی امروز دارد و ما هم سعی می‌کنیم این کار را با بازیگران نسل جوان به روی صحنه ببریم. 

گفتنی است؛ نمایش "هراکلس پنج" به کارگردانی ناصر حسینی مهر از 10 بهمن در سالن استاد سمندریان تماشاخانه‌ی ایرانشهر به صحنه می‌رود. 

انتهای پیام/  ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار