امام جمعه شهر های پردیس و رودهن گفت: متروی شهرستان پردیس و همچنین مصلی این شهرستان در کنار سایر موارد در کشور به عنوان تعهدات دولت دهم بردوش دولت یازدهم سنگینی می کند .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :رئیس جمهور ها در دولت های مختلف با تکیه بر مسند هدایت کشور در امور تعریف شده برای شخص ایشان در حکومت اسلامی زیر پرچم ولایت فقیه در حوزه های مختلف عمرانی و فرهنگی و غیره قول هایی را به مردم می دهد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در هر مدیریتی مشکلات و ضعف های خاصی با توجه به شرایط حاکم بر جامعه وجو د دارد که این ضعف ها در برخی موارد در مسیر اجرای برخی پروژه ها خلاء های بزرگی ایجاد می کند .

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن اضافه کرد :متروی شهرستان پردیس و همچنین مصلی این شهرستان از جمله قول های دولت دهم بوده است که محقق نشد ولی با توجه به این موضوع که همه دولت ها فرزند نظام جمهوری اسلامی هستند نمی توان عدم احداث و افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی را با عنوان نماد بد قولی تعریف کرد .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت : زیرا این تعهدات از دوش دولت دهم برداشته شده وبه دوش دولت یازدهم گذاشته شده است و دولت تدبیر و امید باید این بار سنگین را به سر منزل مقصود برساند ./س


برچسب ها: تعهدات ، دولت ، عمرانی ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.