پژوهش‌ها توانسته پیشرفت‌های چشمگیری در طی دو سال داشته باشد ،ولی هنوز شیوه‌ در معاونت پژوهشی به صورت سنتی است، و هنوز دیجیتالی نشده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، پیش از ظهر امروز از برگزیدگان خود تقدیر کرد و در این مراسم مرتضوی، معاون پژوهش دانشگاه آزاد واحد علوم پایه گفت: چند نوع متغیری که به نوع عملکرد معاونت پژوهشی از جمله سیاست سازمان مرکزی، سیاست واحد دانشگا‌ه آزاد، بودجه‌های پژوهشی معاونت پژوهشی موثر است.

وی علاوه بر تاکید بر پیشرفت این دانشگاه در حوزه پژوهش گفت: دستاورد‌هایی در سال 91 و 92 پیشرفت در مرکز رشد که به عنوان اولین دانشگاهی از بین سی مرکز تا مجوز رشد داشته، در حوزه انتشارات کتاب، دارای اولین مجوز نشر دیجیتال و مجلات که نقاط قوت دانشگاه به شمار می‌آید، در حد اعلا رشد نموده است.

ولی از جمله مشکلات نه تنها این دانشگاه، بلکه دانشگاه‌های دیگر در زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت است تا یک معدل تاریخی و ریشه دار به شمار می‌آید.

وی در خصوص سامانه اطلاعات پژوهشی گفت: در کنار این‌که پژوهش‌ها توانسته پیشرفت‌های چشمگیری در طی دو سال داشته باشد ،ولی هنوز شیوه‌ در معاونت پژوهشی به صورت سنتی است، و هنوز دیجیتالی نشده است. همچنین طراحی سامانه اطلاعات پژوهش هنوز ناکام مانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پژوهش ، دانشگاه ، صنعت ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار