مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:شناسایی پهپادهای بیگانه در محدوده برگزاری رزمایش فداییان حریم ولایت ، تأیید کلیات طرح انتقال پایتخت ، استفاده ابزارگونه از مردم اشکال دارد یا بها و ارزش دادن به آن‌ها؟ / کمی غیرت و هویت فرهنگی داشتن بد نیست و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

استفاده ابزارگونه از مردم اشکال دارد یا بها و ارزش دادن به آن‌ها؟ / کمی غیرت و هویت فرهنگی داشتن بد نیست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/30/1857766_408.jpg

 یک استاد دانشگاه گفت: خوب است این افراد مقداری در زندگی خود فرصتی را برای مطالعه کردن دیوان‌ها و اشعار شعرای بزرگ ایرانی اختصاص دهند و از یک منظر خاص معروف به فرهنگ سیاسی که ریشه در تفکرات غربی دارد به جان این ملت نیفتد.

چهارمین دور مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ "۱۱:۳۰" به وقت تهران
چهارمین دور مذاکرات کارشناسی ایران و گروه ۱+۵ ساعت ۹ صبح به وقت ژنو(۱۱:۳۰ به وقت تهران) در هتل اینترکنتیننتال شهر ژنو برگزار خواهد شد.

انهدام اهداف متحرک هوایی و زمینی توسط جنگنده‌های فانتوم و سوخو ۲۴ ارتش

 در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش فداییان حریم ولایت جنگنده بمب افکن‌های راهبردی سوخو ۲۴ و هواپیماهای شکاری فانتوم با انهدام اهداف ثابت و متحرک هوایی و زمینی عملیات رزمی خود را با موفقیت انجام دادند.

مسابقه بر سر روابط با ایران؛ گام‌های "ایتالیا" پس از 10 سال به ایران می‌رسد

 سفر وزیر خارجه ایتالیا به تهران امروز در حالی انجام می‌شود که در طول 10 سال گذشته، این نخستین بار است که وزیر خارجه ایتالیا به ایران سفر می‌کند.

تقدیر از نویسندگان اثری که 3000 بار در دنیا دانلود شد
فصل هشتم کتاب Understanding Tuberculosis (آشنایی با سل) به تعداد 3000 بار از وبسایت انتشارات InTech دریافت شد. به همین دلیل، این انتشاراتی، برای علی اکبر ولایتی و دکتر پریسا فرنیا، نویسندگان این فصل از کتاب، پیام تبریکی ارسال کرد.

قم باید در شأن یک شهر بین‌المللی ساخته شود‌

 وزیر کشور گفت: قم شهری ملی نبوده و یک شهر بین‌المللی است و تاثیرگذاری بسیار فراتر از مرزهای ما دارد، امیدواریم استاندار قم با کمک دولت بتواند سرمایه‌گذاری و فعالیت‌هایی در شأن این استان انجام دهد.

مشایی در بیمارستان بستری نشده است

 یک منبع آگاه خبر بستری شدن مشایی و عمل قلب وی را تکذیب کرد.

پيام تسليت سردار نقدي در پي درگذشت والده حجت‌الاسلام‌والمسلمين تويسركاني
 در پي درگذشت والده حجت‌الاسلام و‌المسلمين تويسركاني مسئول محترم حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين، سردار نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين پيام تسليتي صادر كرد.

شناسایی پهپادهای بیگانه در محدوده برگزاری رزمایش فداییان حریم ولایت

فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب شرق کشور از شناسایی چندین پهپاد بیگانه همزمان با برگزاری رزمایش فداییان حریم ولایت خبر داد و گفت: این پهپادها جهت جمع‌آوری اطلاعات توسط نیروهای فرامنطقه‌ای در منطقه فعالیت می‌کنند که در انجام ماموریت‌های آن‌ها اخلال ایجاد کرده‌ایم.

آقای سریع‌القلم؛ وصله‌کردن عدم آگاهی سیاسی بر لباس قشر زحمت‌کش خطاست!/ چرا زبان فارسی را زبان علم و منطق ندانیم؟
 آقای سریع‌القلم، اشاعه فرهنگ و ادب از کجا باید آغاز شود؟ چگونه باید آن را ترویج داد در حالیکه عدم آگاهی سیاسی را وصله لباس زحمت‌کشانی می کنیم که برخی از آنان فارغ التحصیلان دانشگاهی و بازنشستگان فرهنگی این سرزمین هستند؟

تأیید کلیات طرح انتقال پایتخت
مرکز پژوهش‌های مجلس کلیات "طرح انتقال پایتخت" را تأیید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار