انتخابات فدراسیون تکواندو در حالی یکشنبه اول دی برگزار می شود که در فاصله یک روز مانده به برگزاری حواشی جدیدی شنیده می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: سید محمد پولادگر که دوره ریاست چهار ساله وی در فدراسیون تکواندو 21 آذر به پایان رسیده به عنوان سرپرست در فدراسیون مشغول فعالیت است.

وزارتی ها اعلام نکردند که پولادگر حق رای ندارد

گفته می شد وی که برای حضور انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرده، با توجه به نداشتن حکم سرپرستی فدراسیون در مجمع انتخاباتی حق رای ندارد اما طبق اعلام فدراسیون تکواندو هنوز حکمی از سوی وزارت ورزش مبنی بر این مورد به فراسیون اعلام نشده است.

فدراسیون تکواندو اعلام کرده به نظر می آید، با توجه به کوتاه بودن زمان سرپرستی پولادگر تا برگزاری مجمع این فدراسیون، حکم سرپرستی وی صادر نشده است.

شرطی برای ساعی نیست

از سویی دیگر گفته می شود از سوی وزارت ورزش و جوانان برای هادی ساعی قهرمان اسبق تیم ملی تکواندو و عضو شورای شهر تهران دیگر کاندید حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو، شرط گذاشته شده که در صورت پیروزی در انتخابات باید از شورای شهر انصراف دهد اما ساعی این خبر را رد کرده و آن را بی اساس دانسته است.

انصراف احتمالی دو کاندید

با این حال در حالی مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو فردا برگزار می شود که شنیده می شود آرش فرهادیان و جمشید سهرابی دو ئنامزد این انتخابات در روز مجمع انصراف خود را به سود سایر کاندیدها اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار