مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو یکشنبه اول دی با رقابت 10 نامزد برای تصدی گری این پست در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو ساعت 10 صبح فردا در سالن مرکز همایش های آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.

برای این مجمع 10 نامزد ثبت نام کرده اند که از مهمترین انها می توان به ثبت نام مجدد سید محمد پولادگر سرپرست فعلی فدراسیون و هادی ساعی قهرمان این رشته اشاره کرد.

دوره ریاست چهار ساله پولادگر 21 آذر به پایان رسید و در حالی که عنوان می شد قرار است، هادی ساعی به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شود، با اعلام زمان برگزاری مجمع در اول دی ماه عملا سرپرستی وی نیز منتفی شد.

برای این دوره به جز سید محمد پولادگر رییس 12 ساله و سرپرست فعلی فدراسیون که شنیده می شود، حکم سرپرستی هم ندارد و با احتساب آن نمی تواند در انتخابات رای دهد، هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران، قهرمان اسبق تیم ملی تکواندو هم نامزد  احراز پست ریاست فدراسیون محسوب می شود.

برای این مجمع جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندوی استان تهران و نامزد دوره قبل ریاست فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان مسئول امور مجامع و استان های فدراسیون، نادر خدامرادی قهرمان و سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو، علی محمد بسحاق مربی تیم ملی تکواندو در بازی های المپیک 2012 لندن، فرامرز دلدار خیرآبادی، مهدی صادقی، احسان صرامی و محمد مهدی اسعدی از دیگر نامزدهای تصدی این سمت هستند که وارد عرصه انتخابات شده اند.

البته به نظر می رسد برخی از کاندیداها به سود بعضی دیگر در روز انتخابات کنار بکشند اما طبق پیش بینی ها رقابت اصلی بین ساعی و پولادگر خواهد بود.

به جز روسای هیئت های استانی، نمایندگان ورزش نیروهای مسلح، وزارت علوم، آموزش و پرورش، کارگران، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز در این مجمع حق رای دارند.

در بخش مربیان بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو، سیروس رضایی به عنوان نماینده کمیته داوران، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی و فاطمه اسدپوردر بخش ورزشکاران، و تیم های قوامین ناجا و شهرداری ورامین به عنوان نمایندگان باشگاه ها نیز در این مجمع به عنوان یکی از اعضا باید رای بدهند.

همچنین گفته می شود استان هایی که حکم سرپرستی روسای آنها تایید نشده حق رای ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار