دبیر فدراسیون تکواندو معتقد است: قبول داریم که در منچستر نتایج تیم ملی در حد نام تکواندوی ایران نبود.

غلامحسن ذوالقدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران می گوید: ما هم معتقدیم در رقابت های انتخابی المپیک در منچستر نتیجه ای که می خواستیم کسب نشد اما همه تکواندوکاران زحمت خود را کشیدند، چون پیکارهای منچستر به نوعی منحصر به فرد بود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار بود که رقابت های انتخابی المپیک با این سبک و سیاق برگزار می شد، تصریح کرد: طی سال های زیادی که در تکواندو حضور داشتم برای اولین بار بود که چنین رقابت های بزرگ و با کیفیتی و با کمیتی را تجربه می کردم. با اینکه در رقابت های المپیک 16 تکواندور برتر دنیا حضور دارند، در منچستر 32 بازیکن برتر هر وزن برای حضور در بازی های المپیک "به نام خود" تلاش می کردند، بنابراین از انگیزه زیادی برخوردار بودند.

دبیر فدراسیون تکواندو افزود: مسابقات منچستر نخستین گام برای کسب سهمیه المپیک بود اما هفت فرصت دیگر برای حضور در المپیک داریم و از حالا نوید آن را می دهیم که مثل گذشته با آمادگی لازم دارای رنکینگ خوب و سهمیه می شویم

وی خاطر نشان کرد: هشت قهرمان مسابقات جهانی 2013 مکزیک در رقابت های منچستر با باخت از دور مسابقات کنار رفتند چون این دو پیکاراز لحاظ کیفی قابل قیاس با هم نبود. مسابقات سختی را در منچستر شاهد بودیم اما این موضوع باعث نمی شود که نپذیریم نتیجه در خور نام ایران نگرفته ایم.

وی با اشاره به کسب سه مدال برنز تکواندوکاران در رقابت های جایزه بزرگ منچستر، گفت: با این مدال ها رنکینگ تکواندوکاران زیاد جا به جا نشده و ما بیش از 80 امتیاز از این رقابت ها کسب کرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که حواشی چند وقت اخیر تکواندو و تغییرات زیاد در کادر فنی تیم ملی باعث نتیجه نگرفتن در رقابت های انتخابی المپیک شده، گفت: فدراسیون تلاش می کند از همه بضاعت تکواندو در کادر فنی تیم ملی استفاده کند. خوشبختانه استعدادهای زیادی در کشور داریم که دوست داریم بهترین بهره برداری را از آن برای نتیجه گرفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار