معاون عمرانی استانداری تهران گفت: شوراها از اختلاف و تفرقه پرهیز نمایند و با وحدت و همدلی خدمت رسانی و تعامل با کلیه دستگاههای ذیربط را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس کریمی در مراسم تودیع و معار‌فه شهردار شهریار که با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی، منطقه ای و استانی در سالن ایران زمین این شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همدلی و همیاری یک اصل سازنده و امید آن می رود مجموعه شورای شهر شهریار نیز با تکیه بر این اصل و پرهیز از اختلاف و تفرقه تعامل مطلوب با کلیه دستگاهها و نهادهای مدیریت شهری ذیربط را در دستور کار قرار دهد.  
 
وی در ادامه افزود: به فضل الهی با برنامه ریز‌یهای مدون و ایده های نو و همچنین استمرار طرح های پویا و سازنده گذشته فعالیتهای گسترده و فراگیر در این شهرستان ادامه پیدا خواهد کرد.  
 
* مردم را فدای مباحث جناحی نکنید  
 
در ادامه این مراسم حجت الاسلا‌م ‌و‌المسلمین سالمی امام جمعه شهریار ضمن تشکر از خدمات مهندس حسینی شهردار پیشین شهریار و مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: اهمیت و جایگاه خدمت به مردم و توجه به مساله عمرانی شهر ضرورت حائز اهمیتی است که شهردار فعلی باید آن را مد نظر قرار دهد.  
 
وی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت اجتناب مسئولین از تفرقه و اختلاف تصریح کرد مردم را فدای مباحث جناحی نکنید زیرا مردم انتظار وحدت و همدلی دارند و همه مسئولین موظفیم  با خدمت شریف و صادقانه باری از دوش رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی بر‌داریم.  
 
* ضرورت توسعه راهها و مترو در شهرستان شهریار
 

در ادامه این مراسم حسن گروسی نماینده مردم قدس،‌ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گره ها و برخی از مشکلات شهرستان شهریار تصریح کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام و توسعه راهها و مترو از حوزه های برجسته و قابل توجهی است که ضرورت هم افزایی و همیاری کلیه مسئولین ذیربط در جهت بهره برداری و به ثمر نشستن آن احساس می شود.  
 
وی در ادامه افزود: به فضل الهی افرادی توانمند درسطح استان و شهرستان در راس امور قرار گرفته ‌اند و امید آن داریم ثبات مدیریتی در این شهرستان که منشا اثر خدمات مطلوبی بوده همچنان استمرار یابد.  
 
* تعریف 400 میلیارد تومان طرح و پروژه برای شهریار  
 
مهندس مسعود رهنما شهردار جدید شهریار اظهار داشت: چشم انداز ترسیم شده برای این منطقه را در 3 فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم نموده ایم و 400 میلیارد تومان پروژه را در این راستا برای شهریار تعریف نموده ایم که به منظور تحقق اهداف مورد نظر باید از توانمندی ها و ظرفیت های متعدد و بالقوه این منطقه بهره گیری شود.  
 
وی در ادامه افزود: وزارت کشور،‌ استانداری و شورای شهر سه ضلع مثلثی است که در پیشبرد اهداف مورد نظر نقش بسزایی را ایفا می نماید.  
 
گفتنی است، مهندس رهنما(شهردار جدید شهریار ) پیش از این سابقه خدمتی در سمت های معاون وزیر راه و ترابری،‌ مشاور معاون منابع انسانی شهرداری تهران، مدیر مرکز کنترل و ترافیک و مدیریت شهر تهران و . .  . را در پرونده مدیریتی خویش دارا است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار