مهدی رحمتی دروازه‌بان ملی پوش استقلال مدتهاست که از اردوی تیم ملی خارج شده است اما تلاشها همچنان برای بازگشت وی به تیم ملی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مهدی رحمتی دروازه‌بان ملی پوش استقلال مدتهاست که از اردوی تیم ملی خارج شده است اما تلاشها همچنان برای بازگشت وی به تیم ملی ادامه دارد.

علیرضا منصوریان به عنوان مربی تیم زیر22 سال ایران اقداماتی را در این خصوص انجام داده است و قصد دارد رابط بین رحمتی و سیموئز مربی تیم ملی باشد تا هرچه سریعتر وضعیت وی دچار تغییر شده و این دروازه‌بان بتواند به تیم ملی بازگردد.

شایان ذکر است، منصوریان قصد دارد با ایجاد مصالحه بین رحمتی و مربیان تیم ملی به این موضوع پایان دهد تا این دروازه‌بان بتواند هرچه سریعتر اقدامات لازم را برای بازگشت خود به تیم ایران فراهم کند، زیرا فرصت برای بازگشت اندک است و تیم ملی به زودی اردوها و تمرینات فشرده خود را برای حضور در جام جهانی آغاز می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رحمتی ، منصوریان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
همكاري استقلال با تيم ملي مشروط به دعوت رحمتي است
Iran (Islamic Republic of)
کمبوجیه
۱۲:۱۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
با اشتباهات رحمتی در بازیهای لبنان و ازبکستان 6 امتیاز ساده از دست دادیم. چه نیازی هست که کسی که به سادگی به تیم ملی و پرچم و 75 میلیون انسان پشت میکنه رو با زور به تیم ملی تحمیل کنیم؟؟؟؟؟
Kazakhstan
mohammad2del
۱۱:۴۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
کی روش ده دفه گفته که رحتمی جایی در تیم ملی نداره...

درضمن خود رحمتی خداحاظی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
با زور که نمی شود رفت تیم ملی رحمتی در حد تیم ملی نیست
Iran (Islamic Republic of)
رهبر از بابل
۱۰:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
اون زماني كه بهش احتياج داشتيم طاقچه بالا گذاشت و منتظر حذف تيم ملي بود . الان كه با زحمت ديگران رفتيم به جام جهاني واسه چي ميخواد بياد . حداقل 10 دروازه بان بهتر از او داريم.
Iran (Islamic Republic of)
حامد رنجبر خنج قیر سکه روانی
۱۰:۰۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
رحمتی نباید دعوت شود تا همه بدانند هر چقدر هم بزرگ باشند برای ملت و تیم ملت کوچک هستن و این دتواضع است که ادم را بزرگ میکند رحمتی برود جایی که نازش را بکشند ادمی مثل دایی با اون تعصبش صحبتهای تهامی سال 91 در باره خنده های اونا رو که یادتونه حماسه ملبورن که یادتونه و این اخریش تو کره پس رحمتی جایی تو تیم ملی نداره با اینکه من پیروزی و طرفدارش نیستم اما رحمتی ملی نیست
آخرین اخبار