فرمانده بسیج مستضعفین کشور ، ایستادگی و مقاومت را رمز موفقیت و پیروزی دانسته و افزود : امروزه با داشتن سرمایه ی عظیمی همچون نخبگان ، حق نداریم از سازش حرف بزنیم و باید مقاومت کنیم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، سردار نقدی در دومین جلسه ی هیئت رئیسه مجمع استانی ضمن اشاره به پیشرفت دانشگاه ها ، سطح علمی و توانایی دانشجویان افزود : امروزه با این همه سرمایه عظیم ، حق نداریم از سازش حرف بزنیم و باید با آموختن مقاومت و ایستادگی شهیدانی همچون آیت اله مفتح که در راه جهاد علمی و دفاع از ارزش های انقلاب به شهادت رسید زمینه ی موفقیت و پیروزی خود را فراهم سازیم .

وی با اشاره به اینکه جنگ با آمریکا ، مسئله ای ماهیتی است نه ملیتی ، افزود : مشکل کشورمان با آمریکا مشکلی نیست که به آسانی و با مذاکره چندروزه ی 2 نفر حل شود ، بلکه مسئله ، مسئله ی امام حسین و یزید است که به این زودی ها حل نمی شود .

وی ضمن توجه به مشکلات و چالش های صنعتی استان آذربایجانشرقی افزود : مدیریت و حاکمیت اسلامی ، مدیریتی حاکمیت گرا نیست و همه ی مسائل محلی نباید به پایتخت انتقال داده شوند بلکه با مدیریت جامع و کارشناسانه می توان نسبت به یافتن راه کارهایی عملی نسبت به حل این مشکلات ، اقدام کرد .

سردار نقدی ضمن ابراز تاسف نسبت به وضعیت صنایع که ریشه ی علمی و پژوهشی ندارند افزود : صنعتی که در مرکز علمی و پژوهشی ریشه نداشته باشد همانند گلی است که از ساقه بریده شده است و در حال مرگ است و باید تلاش کنیم صنعت کشور را به سمتی سوق دهیم که ریشه ی علم و پژوهش در آن تقویت یابد .

سردار نقدی همچنین گسترش تولید شبکه ای بجای تولید کارخانه ای را امری مطلوب و مفید دانسته و افزود : لزومی ندارد برای همه ی کارها صنایع بزرگی درست شود .

وی امیدوار بر این شد که کارگروه های تخصصی صنایع مختلف با ارائه ی راه کارهای عملی و استفاده از ظرفیت ها و بسترهای موجود در استان آذربایجانشرقی ، زمینه ی پیشرفت صنایع را فراهم سازند .

همچنین چالش های صنعتی و اقتصادی استان و راه کارهای بهبود این مشکلات نیز بررسی شد . /س

 

برچسب ها: موفقیت ، پیروزی ، ایستادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.