امام جمعه اردبیل گفت: راه‌های مواصلاتی شهرستان بیله‌‌سوار در شأن این منطقه مرزی نیست و باید به این حوزه توجهی جدی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت السلام والمسلمین سید حسن عاملی دیروز در دیدار مردمی در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: ما این سفرهای شهرستانی را به جد پیگیری کرده و انجام می‌دهیم چرا که معتقدیم برگزاری این سفرها به رفع بسیاری از موانع و مشکلات کمک کرده و به حرکت و شتاب توسعه منطقه کمک می‌کند.

وی با قدردانی از حسن سلوک مردم این منطقه با اتباع آذری تصریح کرد: مردم بیله‌سوار به عنوان پیشانی نظام اسلامی در صف اول ورود مسافران و گردشگران با فرهنگ و مدنیت خاص پذیرای مردمان غیرتمند آن سوی مرزها هستند که رفتار عقلانی و منش انسانی مردم این منطقه از ارزش و اهمیت خاص برخوردار است.

عاملی در ادامه خاطر نشان کرد: شهرستان بیله‌سوار از ثروت عظیم و گنجینه درخشان در حوزه توسعه‌یافتگی برخوردار است که باید قدر آنها را بدانیم و بیش از هر زمان دیگر به حرکت‌های شتاب‌دهنده در این حوزه کمک کنیم.

امام جمعه اردبیل با ابراز خرسندی از دیدگاه‌های استاندار اردبیل در کمک به بخش خصوصی در آوردن سرمایه‌های عظیم و حرکت تحولی در مسیر رشد و توسعه منطقه اضافه کرد:‌ هر چقدر مشوق‌ها را در این زمینه تقویت کنیم در اجرای طرحها با رویکردهای متفاوت و مثبت روبه‌رو می‌شویم.

وی با انتقاد از نامناسب بودن راه‌های مواصلاتی این شهرستان بیان کرد: راه ترانزیتی این شهرستان که به جاده بین‌المللی وصل ‌شود و روزانه بیش از چندین هزار دستگاه خودروی سنگین و سبک تردد کند در شأن این شهرستان نیست و باید مسئولان استانی و شهرستانی به ترمیم آن توجه کنند.

عاملی در ادامه یادآور شد: سیاست انقباضی دولت در سال‌های اخیر به برخی از مشکلات و نارسایی‌ها دامن زده اما با تدبیر دولت جدید امیدواریم با مدیریت مناسب به حوزه زیرساخت‌ها توجه جدی شود و در کنار آن می‌توانیم با واگذاری بسیاری از مجموعه‌های اقتصادی و زیرساختی به بخش خصوصی و تحویل بهره‌برداری آن به فعالان این حوزه تا حدود زیادی در این بخش موفق و شایسته عمل کنیم.

وی گفت: ‌این شهرستان در تولید ثروت برای استان نقش ممتاز و پیشتاز دارد اما با گذشت 30 سال همچنان بیله‌سوار در محرومیت به سر می‌برد که بهتر است در این مورد اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها انجام شود/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیله ، سوار ، مناسب ، نبودن ، راهها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.