معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: 17 درصد از واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی کشور کمتر از ظرفیت خود کار می کنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، فرشاد مقیمی افزود: بخش مهمی از رونق اقتصادی به موضوع تولید اختصاص دارد.

وی گفت : هم اکنون 922 شهرک صنعتی مصوب در کشور وجود دارد و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران دیگر هیچ گونه فعالیتی در افزایش تعداد این شهرک ها انجام نخواهد داد و درمقابل، به توسعه کیفی این شهرک ها خواهد پرداخت .

مقیمی گفت : 5/2 واحدهای مستقر در شهرک ها هم هیچ گونه فعالیتی انجام نمی دهند

وی ارتقای سطح خدمات در این شهرک ها را از سطح پنج به سطح یک و ایجاد اعتماد بین سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری را از جمله برنامه های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در شهرک های صنعتی برشمرد.

مقیمی گفت: در بودجه سال آینده نیز پیش بینی شده است ده درصد از اعتبارات صندوق توسعه ملی در اختیار بانک ها قرار بگیرد و با ضمانت سازمان هدفمندی یارانه ها برای توسعه اقتصادی به صنعتگران پرداخت شود

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین با اشاره به اینکه 92 درصد از اشتغال صنعتی کشور در بخش صنایع کوچک ایجاد شده است از برنامه های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برای اتمام طرح های نیمه تمام در سال آینده خبر داد و گفت اعتبارات طرح های تملک این سازمان در سال 93 نسبت به سال 92 دوازده درصد افزایش دارد./س

برچسب ها: واحد ، صنعت ، شهرک ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.