سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: تلاش می کنیم تیم مس بعد از بازی برابر پرسپولیس دیگر شکستی را در بازی‌های لیگ برتر تجربه نکند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی،ورزشی صنعت مس کرمان، پرویز مظلومی پس از بازی مس مقابل پرسپولیس با بیان اینکه از شدت ناراحتي اين شکست شب تلخي را پشت سر گذاشتم ، افزود: ابتدا بايد از هواداران مس و مردم کرمان بابت اين باخت عذرخواهي کنم که البته بخش بسيار مهمي از آن به مسائل فني و فوتبالي مربوط نمي شود.

وي خاطرنشان کرد: ما در نيمه‌ی اول ، بازي پاياپايي با پرسپوليس انجام داديم و برخلاف جريان بازي گل خورديم و در نيمه‌ی دوم هم آن پنالتي ، کمر تيم ما را شکست.

مظلومی تصریح کرد: وقتي فيلم صحنه ی پنالتی را ديدم به اين نکته رسيدم که داور مي‌توانست آن پنالتي را نگيرد اما آن اتفاق افتاد و شيرازه‌ی تيم ما از هم پاشيد.
سرمربي تیم مس گفت: اگر به گل‌هاي چهارم،پنجم و ششم پرسپوليس دقت کنيد مي‌بينيد که مدافعان ما در نقش پاسور ظاهر شدند ، اگر خودمان حواس‌مان جمع بود و اشتباه نمي‌کرديم آن گل‌ها را نمي‌خورديم.
مظلومي درباره‌ی اتفاقات بعد از پنالتي که منجر به اخراجش از زمين شد ، افزود: در آن صحنه اينطور به نظر آمد که من مي‌خواهم تيم را از زمين بيرون بکشم اما من نمي‌خواستم اين کار را بکنم و بايد مداخله مي‌کردم تا فضاي ورزشگاه و جو تيمم را آرام کنم .( بعد از تصميم داور، هواداران و بازيکنان ما خشمگين بودند و من مي‌خواستم حواس همه را از سمت داور به سوي خودم برگردانم و کاري کنم تا بازيکنانم اعتراض نکنند.)
وي با اشاره به تصميم داور هم خاطرنشان کرد: داور من را به خاطر ورود به زمين اخراج کرد نه چيز ديگر، انسان نبايد ضعف‌هاي فني تيمش را پشت موضوع ضعف داوري پنهان کند يا ناديده بگيرد.

مظلومی با اعلام اینکه آن اتفاق تاثير بسيار زيادي روي نتيجه و روند بازي داشت ، تصریح کرد: فاصله فني دو تيم به هيچ وجه اينقدر نبود ، ما در حفظ توپ و شکل فوتبالي که ارائه داديم تفاوت چنداني با پرسپوليس نداشتيم اما نتيجه‌اي که به دست آمد بسيار عجيب بود.
سرمربي مس گفت: بايد مجدداً از هواداران مس عذرخواهي کنم و اين قول را به آنها مي‌دهم نتايجي از اين دست هيچ وقت تکرار نخواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: از اين به بعد هيچ باختي در کرمان متحمل نشويم.

مظلومی گفت: تيم ما بازيکنان خوب و باتجربه‌اي دارد و اتفاقي که افتاد ديگر هيچ وقت در تاريخ باشگاه مس تکرار نخواهد شد .

وی افزود: سعي مي‌کنيم حواس‌مان را به ادامه کار و بقيه بازي‌ها متمرکز و با نتايجي که مي‌گيريم اين شکست را جبران کنيم.

مظلومي با اشاره به اینکه ممکن است به خاطر رفتارش محروم يا جريمه شود ، خاطرنشان کرد: من در آن دقايق خيلي زیر فشار بودم اما اگر قرار است تصميمي گرفته شود همه بايد بدانند که يک سوت داور مي تواند هجمه‌اي عليه يک تيم وارد کند و در نهايت آن اتفاقات بيفتد.

وي در باره ی نشان دادن عدد 4 بعد از اخراجش به سوي هواداران پرسپوليس گفت: روز بازی هواداران پرسپوليس بدترين فحاشي‌ها را به من کردند که هيچ کنترلي روي آن‌ها نبود ، من قبل از بازي نه کري خواندم نه حرف زدم،مي خواستم بازي در فضاي آرامي برگزار شود اما به من و خانواده‌ام و فحاشي شد و من هم احساس کردم آن حرکت مودبانه‌ترين پاسخي بود که مي‌توانستم به آنها بدهم.

وي تصریح کرد: موضوع بردهاي من مقابل پرسپوليس هيچ ربطي به مس و کرمان ندارد اما احساس مي‌کنم همه دارند انتقام آن 4 برد را از من مي‌گيرند.

سرمربی مس کرمان یادآور شد: بعد از بازي در رسانه‌ها و فيسبوک ديدم و شنيدم که خيلي‌ها گفته‌اند انتقام آن 4 برد را از من گرفته‌اند ، خوشحالم که توانسته‌ام در دوران ورزشي خودم کاري کنم که در ذهن‌ها بماند هرچند اين اتفاق هزينه‌هاي اينجوري داشته و به من يکطرفه حمله شده است.

مظلومي گفت: بايد به مردم کرمان بگويم اگر مس در ليگ برتر نباشد تيم‌هاي استقلال ، پرسپوليس و ستاره‌هايشان به اين شهر نمي‌آيند و آنها بايد اولويت را براي حمايت از تيم خودشان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه در بازي مقابل پرسپولیس تعداد هواداران این تیم خيلي زياد بود ، افزود: البته هواداران ما هم در اقليت نبودند اما تعداد پرسپوليسي‌ها زياد بود و اين براي ما عجيب است چرا که انتظار داشتيم جو ورزشگاه کاملاً به نفع ما باشد.

سرمربي مس در پاسخ به اینکه آيا باز هم تيمش را تقويت خواهد کرد يا نه خاطرنشان کرد:به فکر تقويت تيم هستيم اما موجودي فعلي مان هم بد نيست و آنطور نيست که در انتهاي جدول باشيم .

مظلومی تصریح کرد: ما در بازي‌هاي قبلي که پيروز شديم نشان داديم تيم خوبي هستيم ، مطمئن باشيد در بازي‌هاي بعدي ، خودمان را جمع و جور مي کنيم و مس روي پا بلند خواهد شدز/.

برچسب ها: مس ، کرمان ، جبران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.