جواد محمدی‌ نژاد بازیکن دفاع وسط تیم والیبال پیکان گفت: خوشبختانه با تمرینات و صحبت‌های انجام شده از سوی کادر فنی تیم پیکان توانست از بحران خارج شود.

جواد محمدی نژاد، دفاع وسط تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه روند بردهای پیکان از بازی هفته نهم دوباره شروع شد و به طور قطع دیگر این نوار قطع نخواهد شد. ما می‌توانیم در مقابل حریفان نتایج خوبی به دست آوریم و پیکان را به جایگاهی در شأن خودش برسانیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مصدومیت‌هایی که در تیم وجود داشت برای چند هفته نتایج خوبی نگرفتیم و تیم در بحران بودیم و با برطرف شدن این مصدومیت‌ها، بازیکنان تیم شرایط بهتری پیدا کردند و از وضعیت بحرانی خارج شدیم.

وی گفت: در بازی مقابل تیم شهرداری زاهدان کادر فنی در مواقع ضروری از بازیکنان ذخیره به جای نیروهای اصلی استفاده کردند. زاهدان تیمی است که امسال برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، امکانات سخت افزاری آنها مطلوب است به طور قطع در سال‌های آینده در صورت حضورش در مسابقات لیگ برتر از این تیم بیشتر خواهید شنید نیروهای جوان و با انگیزه تیم زاهدان در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتند باید بگویم برد آنها کار راحتی نبود.

وی درخصوص فشردگی مسابقات لیگ برتر امسال اظهار داشت: اجرای این گونه مسابقات لیگ برتر باعث افزایش مصدومیت‌ها می‌شود. بازیکنان فرصت استراحت و ریکاوری ندارند امیدوارم این مساله از سوی سازمان لیگ مورد بررسی قرار گیرد.

دفاع وسط تیم والیبال پیکان در ادامه یادآور شد: سطح کیفی لیگ امسال بسیار بالاست از همه لحاظ که بخواهیم مسابقات را مورد بررسی قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که تیم‌ها برای رسیدن به جایگاه مطلوب و کسب نتیجه قابل قبول کار سختی را در پیش دارند. به هیچ عنوان مثل فصل‌های گذشته نیست که نتیجه بازی یک تیم از قبل مشخص باشد یعنی لیگ والیبال از حالت قطبی خارج شده است.

محمدی‌نژاد در خصوص دیدار هفته دهم این تیم مقابل سایپا اظهار داشت: این بازی از حساسیت بسیار بالایی برخودار است مسئولان هر 2 باشگاه معتقدند که ما به هر تیمی می‌‌شود می‌توانیم ببازیم ولی مقابل سایپا به هیچ عنوان نباید در برابر سایپا بازی ضعیف و غیر قابل قبولی داشته باشیم. این حساسیت به تبع از مدیریت به بازیکنان هم منتقل می‌شود علاوه بر این مساله ما برای ماندن در کورس مدعیان احتیاج مبرم به سه امتیاز این بازی داریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: والیبال ، پیکان ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار