رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان قم گفت: دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات والیبال نشسته لیگ دسته اول کشور با مقام چهارمی قم پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد پیروزمنش اظهار داشت: بازی های مرحله مقدماتی در گروه چهارم مسابقات والیبال جانبازان و معلولان لیگ دسته اول باشگاه های کشور در شاهرود به انجام رسید و در حالی که تیم قم به مقام چهارمی نائل شد با برتری تیم مخابرات خراسان رضوی پایان یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی انجمن والیبال نشسته فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان کشور، این مسابقات با برتری تیم مخابرات خراسان رضوی خاتمه پیدا کرد و این تیم به همراه تیم های فیروز قزوین و هیئت جانبازان و معلولان شاهرود جواز حضور در رقابت های مرحله بعد را کسب کرد.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم عنوان داشت: در یکی از بازی های مهم بین تیم های والیبال نشسته جانبازان و معلولان مخابرات خراسان رضوی و هیئت جانبازان و معلولان قم، نماینده خراسان با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یافت.

وی با اشاره به راه یابی سه تیم اول گروه این دوره از پیکارها به دور بعدی مسابقات، بیان داشت: تیم های مخابرات خراسان رضوی، فیروز قزوین و هیئت جانبازان و معلولان شاهرود میزبان مسابقات به ترتیب با کسب عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات موفق به راه یابی به مرحله بعد لیگ دسته اول کشور شدند.

پیروزمنش با بیان اینکه سه تیم اول این گروه به همراه تیم های برتر گروه های دیگر طبق برنامه ریزی انجمن والیبال نشسته کشور برگزار کننده بازی های دور بعد هستند، ابراز داشت: مسابقات این تیم ها در دو گروه پنج تیمی ادامه می یابد و در نهایت از هر گروه دو تیم صعود و در مرحله فینال با هم به رقابت می پردازند و سرانجام تیم های قهرمان و نایب قهرمان لیگ دسته اول به سوپر لیگ والیبال نشسته کشور صعود می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه تیم قم در گروه خود چهارم شد اما نتوانست راهی مرحله نهایی شود، اظهار داشت: بازیکنان تیم قم در این دوره از پیکارها علی کاشانی، خلیل یزدانی، سعید اویسی، حمید سلیمانی، حسن حبیب زاده، ابراهیم روحی و کمیل محمدی بودند./س

برچسب ها: قم ، والیبال ، نشسته ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.