مربی تیم والیبال نوین کشاورز گفت: با وجود آنکه که در ترکیب تیم‌ها بازیکن اسمی زیاد نیست ولی در طول هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی به دست آوردیم.

جهانگیر تراب‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان این تیم از نظر روحی و روانی بسیار قدرتمند و قوی هستند ما تاکنون سه تا برد متوالی کسب کرده ایم و امیدوارم این نتایج قابل قبول تیم دنبال شود.

وی تصریح کرد: ما در بازی شب گذشته مقابل تیم شهرداری تبریز عملکرد بسیار خوبی داشتیم. به هیچ عنوان فکر نمی کر دیم که آنها پس از طی مسافت طولانی تا به این حد آماده و قدرتمند مقابل ما بازی کنند. آنها از ابتدا و حتی در زمان گرم کردن هم انگیزه خوبی داشتند.

مربی تیم والیبال نوین کشاورز در ادامه یاد آور شد: ما هم مانند تیم شهرداری تبریز پس از بازی هفته هشتم با اتوبوس از ارومیه به تهران آمدیم به همین دلیل علاقمند بودیم که بازی یک روز دیرتر برگزار شود، ولی مدیران باشگاه با تغییر زمان بازی مخالفت کردند. کادر فنی در این خصوص هیچ نقشی نداشت.

وی تصریح کرد: تبریز تیم بسیار خوبی بود برد ما در این دیدار به خاطر ضعف فنی و یا جسمانی حریف  نبود بلکه ما بسیار عالی و یک دست کار کردیم.
بازیکنان تیم نوین کشاورز در توپ گیری بسیار خوب بود و بسیار با تعصب و جنگنده بازی را دنبال می کنند. جنگیدن برای گرفتن یک پوئن تا ثانیه‌های پایانی دیدار از ویژگی‌های بارز آنهاست.

تراب‌پور در خصوص بازی هفته دهم مسابقات لیگ اظهار داشت: طبق برنامه باید این هفته به مصاف تیم باریج اسانس کاشان برویم، به هیچ عنوان نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست. هر تیمی که بتواند مقابل حریف خود از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی ظاهر شود به عنوان برنده زمین را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگیزه ، متین ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار