تیم والیبال پیکان بعد از سه باخت متوالی توانست در هفته نهم مسابقات لیگ برتر تیم شهرداری زاهدان را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کند.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور کلی در ورزش حرفه‌ای نباید از بردها خیلی خوشحال و از باخت‌ها ناراحت شد باید به نتایج کسب شده منطقی نگاه کرد.

وی تصریح کرد: در طول هفته‌های اخیر شرایط رو به بهبود بود تا این که مقابل زاهدان پیروز شدیم. اما هنوز به خواسته اصلی‌مان نرسیده‌ایم تمام تلاش ما بر این است که بازیکنان به شرایط ایده آل و خوب خود بازگردند.

وی گفت: متاسفانه در بازی‌های گذشته استرس بیش از حد بازیکنان برایمان دردسرساز شده به طور کلی ترس از باختن بلای جان تیم پیکان بود این مساله باعث شد تا توان و کارایی تیم تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند و تیم در شرایط بدی قرار گیرد.

سرمربی تیم والیبال پیکان تصریح کرد: شاگردانم به طور کل از باختن می‌ترسد این امر روی توانمندی و کیفیت کار آنها تاثیر منفی و مستقیمی دارد چون در طول دیدار ذهن آنها مدام درگیر باخت است.

اکبری گفت: در طول هفته‌های اخیر سعی کردیم که یک مقدار بازیکنان را از نظر روحی بازسازی کنیم و آنها را به حالت قبل بازگردانیم ما می‌خواهیم تیم به جایی برسد که نتایج فصل گذشته را تکرار کند.

وی در خصوص جایگاه تیم پیکان در جدول رده‌بندی اظهار داشت: نحوه امتیازدهی جایگاه تیمها در جدول رده‌بندی را با یک برد و یا باخت تغییر می‌دهد. به همین دلیل شاهد هستیم که یک تیم در جدول جایگاه ثابتی ندارد و با یک برد چندین پله صعود با یک باخت چندین پله سقوط می‌کند، به نظر من این تغییر جایگاه در این پروسه زمانی اهمیت چندانی ندارد.

سرمربی تیم والیبال پیکان یادآور شد: فصل گذشته تیم پیکان در مسابقات دور رفت با اختلاف پوئن بسیار زیاد نسبت به حریفانش صدر جدول را به خود اختصاص داده و بود ولی تیم کاله آمل که به سختی به پلی آف راه یافته بود توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. به طور کل باید بگویم که جایگاه تیم‌‌ها در مراحل مقدماتی اهمیت خاصی ندارد ولی ما باید به جایگاهی دست پیدا کنیم که در مرحله پلی آف بازیهای راحت‌تری داشته باشیم.

**تیم والیبال پیکان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور روز چهارشنبه به مصاف تیم سایپا در خانه والیبال می‌رود.

اکبری در خصوص این دیدار اظهار داشت: تیم سایپا به معنای واقعی یک تیم جوان و آماده‌ای است، بازیکنان قدرتمند و با انگیزه این تیم سابقه حضور در ترکیب تیمهای ملی جوانان و امیدها را دارند پس باید بگویم که آنها جوانان با تجربه‌ای هستند.

وی تصریح کرد: در کل بازی با سایپا کار سختی است، اصلاً ما امسال بازی ساده‌ای نداریم اگر بخواهیم یک تیم را شکست دهیم باید با تمام قدرت مقابل آن ظاهر شویم و بدون اشتباه تاکتیک‌ها را اجرا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار