تیم والیبال پیکان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور سومین شکست متوالی خود را مقابل تیم باریج اسانس کاشان کسب کرد.

پیمان اکبری در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظرم در این بازی فقط در ست‌های سوم و چهارم بازیکنان پیکان عملکرد خوبی را از خود به  نمایش گذاشتند و دو ست اول بازی ،‌حرفه‌ای کار نکردند.

سرمربی تیم والیبال پیکان تصریح کرد: متأسفانه بازیکنان با‌تجربه تیم پیکان نتوانستند بنابه دلایل مختلف از جمله مصدومیت، استرس، ترس از باخت و چند مورد دیگر، کارآیی لازم را داشته باشند. به طور کلی ترس از باخت د‌ر تیم پیکان به گونه‌ای شده که بازیکنان نتیجه را به حریف واگذار می‌کنند.
من پیش از شروع بازی طی صحبتی که با مدیر‌عامل باشگاه داشتم به آنها اعلام کردم که ما مقابل باریج اسانس کاشان چیزی برای از دست دادن نداریم.

وی تصریح کرد: به دلیل عدم کارآیی مناسب بازیکنان باتجربه و اصلی مجبور شدم تمامی آنها را از زمین خارج کنم و کار را با جوانان ادامه دهم اگر این شرایط به همین وضعیت ادامه پیدا کند در بازی‌های آینده هم از نیرو‌های جوان خود در ارنج اصلی استفاده می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال پیکان شرایط این تیم را بعد از سه باخت متوالی بحرانی ندانست و اظهار داشت: با توجه به آ«که شانس صعود به مرحله پلی اف وجود دارد پس شرایط ما حاد نیست، درست است ما هم اکنون در وضعیت بحرانی قرار داریم ولی ابتدا به فکر صعود به مرحله پلی اف و سپس کسب نتایج بهتر در مرحله حذفی هستیم.

اکبری در خصوص تاثیرات حضور بازیکنان مصدوم در ترکیب تیم پیکان اظهار داشت: ما ضربه بزرگی از مصدومیت بازیکنان خوردیم به طور مثال من با مهدی بازارگرد به عنوان نفر اول ترکیب تیم قرار داد بستم ولی وقتی بنا به هر دلایلی پشت خط زن یک تیم از کار بیافتد به تیم لطمه بزرگی وارد می‌شود، وی پیش از شروع مسابقات صدمه دید و شرایط بدی از این موضوع برای تیم ما بوجود آمد.

وی حضور هواداران کاشانی را در خانه والیبال پررنگ خواند  افزود: استقبال کاشان ها از این بازی بسیار عالی بود به طوری  که آنها خانه والیبال را خانه خود می‌دانستند و در شعار‌هایشان می گفتند " پیکان به کاشان خوش آمدی"، امیدوارم در هفته های آینده شرایط و امکانات به گونه‌ای فراهم شود تا شاهد حضور پررنگ هواداران پیکان در سالن مسابقه باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسانس ، پیکان ، صعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار