هفته سوم از دور رفت مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي كشور روز يكشنبه 12 آبان ماه امسال با برگزاري شش ديدار در استان هاي مختلف كشور دنبال مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با وجود آن كه هفته هاي نخستين رقابت هاي ليگ برتر در حال برگزاريست اما تمامي تيم هاي شركت كننده از همان ابتداي كار به دنبال جمع آوري امتياز و رسيدن به جايگاه مطلوب هستند.

ليگ برتر واليبال كه پيش از اين تصور مي شد به دليل برنامه هاي زياد تيم ملي در هفته هاي ابتدايي جذابيت چنداني نداشته باشد، از همان ابتدا زيبا و حرفه اي آغاز و دنبال شد.

واليباليست هاي حاضر در مسابقات ليگ برتر باشگاهي، مسئولان فدراسيون، داوران، ناظران و حتي تماشاچيان نشان دادند كه ديگر واليبال ايران برخي ويژگي هاي گذشته را ندارد و تمامي نگاه ها حرفه ايست.
و اما در هفته دوم مسابقات ليگ برتر واليبال تمامي بازي هاي حساس و سنگين است اما نبرد آذري ها در خانه خود مقابل حريفانشان مي تواند عنوان سخت ترين بازي هاي هفته را به خود اختصاص دارد.

تيم واليبال شهرداري تبريز كه هم اكنون با شش امتياز مكان دوم جدول رده بندي را به خود اختصاص داده است، اين هفته مقابل تيم متين ورامين (نايب قهرمان فصل گذشته) مصاف مي دهد.

وراميني ها كه با يك بازي كمتر هم اكنون سه امتيازي هستند و جايگاه پنجم جدول رده بندي را به خود اختصاص داده اند با مربي ايتاليايي و ستاره هاي خود مقابل شاگردان حسين معدني سرمربي اسبق تيم ملي كشورمان كار سختي را  پيش رو دارند.

** ارومي ها و‌آملي ها به دنبال جبران

تيم هاي واليبال شهرداري اروميه و كاله آمل كه بازي هاي بسيار سنگيني را در هفته دوم برگزار كرده و مقابل حريفان خود شكست را پذيرفتند در اين ديدار به دنبال جبران ناكامي قبل هستند.

تيم واليبال كاله آمل در حالي ديدار هفته دوم را به پيكاني ها واگذار كرد كه شاگردان بهروز عطايي خود را برنده ميدان مي دانستند اما در يك ديار طولاني سه بر دو نتيجه را بر حريف واگذار كردند.

** گنبدي ها ميزبان پيكان 92

تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبد در اين هفته از مسابقات در خانه خود ميزبان تيم پيكان است.

شاگردان پيمان اكبري كه در دو ديدار هفته هاي گذشته در بازي هاي پنج سته موفق به شكست حريفان خود شده اند در هفته سوم نبردي سنگين مقابل گنبدي ها در پيش دارند.

واليباليست هاي گلستاني كه به دنبال ارائه بازي هاي خوب و آشتي دادن هواداران با واليبال هستند تاكنون با شش امتياز كسب شده جايگاه سوم جدول رده بندي را به خود اختصاص داده اند.

** مصاف مشهدي ها در پايتخت 

تيم واليبال نوين كشاورز كه علي رغم تصور برخي ها توانسته بازي هاي خوبي مقابل حريفانش به نمايش بگذارد در اين هفته در خانه واليبال ميزبان تيم ميزان مشهد است، تيم نوين كشاورز تاكنون با يك امتياز جايگاه نهم جدول را به خود اختصاص داده 
است، شايد آن ها در نتيجه گيري به دليل عدم هماهنگي كافي و كم تجربگي موفق نبوده اند اما مقابل هيچ حريفي تاكنون از پيش باخته نبوده اند.

گرفتن يك امتياز از پيكاني ها و يك ست از گنبدي ها در شهر گنبد با وجود تماشاگران خاص حاكي از جنگندگي شاگردان "مسعود آرمات" است.

** نارجي پوشان ميزبان بندرعباسي ها

تيم واليبال سايپا در اين هفته ميزبان تيم آلومينيوم المهدي بندرعباس در كرج است.

تركيب تيم سايپا براي حضور در مسابقات ليگ برتر امسال نسبت به سال گذشته با تفاوت هاي زيادي همراه است شاگردان جوان و آينده دار "فرهاد تمرزاده" تاكنون با كسب دو امتياز جايگاه هفتم را يك پله بالاتر از تيم كاله آمل به خود اختصاص داده اند.

تيم واليبال آلومينيوم المهدي بندرعباس هم با وجود شايستگي هاي زياد هنوز نتوانسته در طول بازي هاي امسال امتيازي را به خود اختصاص دهد و در جايگاه قعر جدول ايستاده است.

** رويارويي موحدي و كارخانه در كاشان

تيم واليبال باريج اسانس كاشان در اين هفته از مسابقات ليگ برتر در خا نه خود ميزبان تيم شهرداري زاهدان است.

زاهداني ها كه از كمبود بودجه و نبود پول رنج مي برند تاكنون هيچ امتيازي از حضور در مسابقات به دست نياورده اند آن ها در شرايطي به مصاف صدرنشين ليگ 92 مي روند كه همچنان با مشكلات مالي دست و پنجه نرم مي كنند.

شاگردان مصطفي كارخانه كه تاكنون حريفان خود را مقتدرانه با نتيجه سه بر صفر شكست داده اند به دنبال كسب سه امتياز سوم خود در ليگ امسال هستند.

جدول رده بندي مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي كشور تا پايان هفته دوم به شرح ذيل است:

رده

نام تيم

امتياز

1

باريج اسانس كاشان

6

2

شهرداري تبريز

6

3

بازرگاني جواهري گنبد

6

4

پيكان

4

5

متين ورامين

3(يك بازي كمتر

6

شهرداري اروميه

3

7

سايپا

2

8

كاله آمل

1(يك بازي كمتر

9

نوين كشاورز

1

10

ميزان خراسان

1

11

شهرداري زاهدان

صفر

12

آلومينيوم (المهدي بندعباس

صفر



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار