استاندار کرمان گفت: کویر فرصت تاریخی برای گردشگری و توسعه استان کرمان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار جمعی از پیشکسوتان لشکر 41 ثارالله کرمان با تجلیل از مقام والای شهدا و ایثارگران به تفصیل درباره ظرفیتها و قابلیتهای ارزشمند پهناورترین استان ایران سخن گفت و ضرورت تلاش همگانی برای تحقق نهضت سازندگی، توسعه و آبادانی استان کرمان را خاطرنشان کرد.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود اختلاف سلیقه در مسائل اجرایی افزود: نباید در بین رزمندگان و دلسوزان نظام و انقلاب هیچ اختلافی وجود داشته باشد و همه با هم ایران اسلامی را بسازیم و کارنامه خوبی از خود به جای بگذاریم که مورد رضایت خداوند متعال، رهبرمعظم انقلاب و نسل آینده باشد.

رزم‌حسینی با تأکید بر اینکه باید وفاق را در جامعه نهادینه و بر آن پافشاری کرد، تصریح کرد: خودم را وقف کرمان می‌کنم و از گذشته برای آینده استفاده و بخش خصوصی را وارد صحنه می‌کنم.

وی با بیان اینکه باید دوره‌های کارآفرینی در کرمان برگزار شود، خاطرنشان کرد: جوانان باید کسب و کار یاد بگیرند و دستشان در جیب خودشان باشد تا به بودجه دولت متکی نباشند.

رزم حسینی با اشاره به اینکه 320 روز استان کرمان آفتابی است، تأکید کرد: باید در زمینه استفاده از انرژی‌های خورشیدی در استان کرمان اقدامات مؤثر و کارآفرینی انجام شود.

خاطرنشان کرد: با وجود بهشت معادن ایران در استان کرمان و 25 درصد باغ‌های کشور، نرخ بیکاری در این استان 14 درصد است.

رزم‌حسینی به تولید 85 درصد مس کشور در کرمان اشاره کرد و گفت: متأسفانه درآمدهای مس این استان در جاهای دیگر هزینه می‌شود و من برای نخستین‌بار مدیریت طرح‌های ویژه استان کرمان را به بخش خصوصی واگذار کردم.

در این نشست تعدادی از پیشکسوتان و فرماندهان دوران پرافتخار دفاع مقدس لشکر 41 ثارالله دیدگاه‌ها و نظرات خود را در رابطه با توسعه استان کرمان مطرح کردند.

توجه ویژه به ارزش‌های دینی و انقلابی، توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌ها و حل مشکلات اقتصادی وتوجه به ناهنجاری‌های فرهنگی از جمله مواردی بود که در دیدار با استاندار کرمان مطرح شد.

علیرضا رزم حسینی استاندار جدید کرمان، قائم مقامی لشکر41ثارالله در دوران پرافتخار دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد./س


برچسب ها: کویر ، فرصت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.