سرمربي تيم ملي بوکس بزرگسالان گفت: شايد اگر مقصودي سختگيري نمي‌کرد بوکسورها تا به اين حد براي ملي پوش شدن تلاش نمي‌کردند.

اکبر احدي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات قهرماني بوکس کشور به خوبي برگزار شد البته نبايد منکر اين شد که مسابقات نسبت به سال گذشته از نظر فني پايين‌تر بود اما به هر حال رقابتي که بين بوکسوران بود خيلي خوب و تنگاتنگ به نظر مي‌رسيد.
 
سرمربی تیم  ملی بوکس بزرگسالان تصريح کرد: البته معتقدم يکي از دلايلي که در افت نسبي بازي‌ها تاثير داشت قوانين جديدي است که وضع شده و بوکسوران به خاطر ترس از آسيب ديدگي محتاطانه‌تر ظاهر شدند.
 
وي افزود: من اسامي مد نظرم را در ليستي نوشتم با تاييد کميته فني اين افراد به اردو دعوت خواهند شد.
 
احدی اظهار داشت: اگر مقصودي سختگيري نمي‌کرد و برخي حرف‌ها را نمي‌زد شايد بوکسوران تلاش نمي‌کردند، مقصودي دلسوز تيم ملي است و هميشه سعي در کمک به ملي‌پوشان دارد.
 
وي در خصوص دعوت از خط خورده‌هاي سابق تيم ملي عنوان کرد: به طور حتم برترين‌هاي مسابقات به اردوي تيم ملي دعوت مي‌شوند، قاسمي‌پور و گل‌آرا نيز از بهترين‌هاي قهرماني کشور بودند و هر 2 موفق به کسب مدال طلا شدند که بدون شک به دور جديد اردوهاي تيم ملي دعوت مي‌شوند.
 
سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان تصريح کرد: البته از برخي از مشت زنان قديمي که در قهرماني کشور نيز ضعيف ظاهر شدند در تيم ملي استفاده نخواهم کرد.
 
وي در مورد احتمال دعوت از غايبان به اردوي تيم ملي اظهار داشت: غايبان به قوانين فدراسيون اهميت ندادند و حالا فدراسيون در خصوص دعوت يا عدم دعوت آنها تصميم مي‌گيرد.
 
احدی در پايان خاطرنشان کرد: به ملي پوشان چند روز استراحت داديم و دور جديد تمرينات از 29 آذر ماه شروع مي‌شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار