کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی آبروی کشورمان بوده بنابراین اولویت با این تیم است ولی به هیچ وجه نباید حق باشگاه‌ها پایمال شود.

رضا رجبی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر من اولویت تیم ملی فوتبال است زیرا درخشش تیم کشورمان ضمن تغییر نگاه مردم جهان به فرهنگ و فوتبال ملی ایران به اعتبار و آبروی ایرانی ارزش می‌بخشد.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط تیم کره‌جنوبی افزود: شما کره‌جنوبی را ببینید هم قاره‌ای ما است برای سربلندی کشورش در جام جهانی با تمام تیم‌های صاحب نام جهان بازی می‌کند و در بعضی موارد این تیم‌ها را از پیش رو برمی‌دارد قطعاً هم برای کشور و مردمش افتخار کسب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بیشتر کشور‌ها اساس کار را بر تیم ملی قرار داده‌اند چون این تیم ملی است که فارغ از هر رنگ و نژاد متحد و یکپارچه از مردم آن کشور است. در رقابت‌ها حضور و محک می‌خورد و اگر موفق باشد همه مردم آن کشور سربلند خواهند شد.

رجبی ادامه داد: درست است اولویت با تیم ملی است اما هیچکس حق ندارد به باشگاه‌ها کم توجهی کند زیرا خروجی تیم ملی از باشگاه‌ها است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اختلافات ما بین سرمربی تیم ملی و سرمربیان باشگاه‌ها را عاملی در جهت شاد کردن رقیبان ما دانست و عنوان کرد: نباید باشگاه‌ها لج کنند و بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی قرار ندهند یا اینکه سرمربی تیم ملی جلسه برپا نکند خلاصه اینکه اختلاف بوجود بیاید اگر اختلاف در میان باشد قطعاً از چند جهت به ضرر‌مان است؛ یکی باشگاه‌ها متضرر می‌شود، دوم تیم ملی ضربه می‌بیند، سوم آبروی تیم ملی و کشورمان در جام جهانی با ارائه نتایج ضعیف خواهد رفت ولی با رعایت اصول اخلاق‌مداری مبتنی بر کوتاه آمدن باشگاه‌ها و عدم توجه جبهه‌گیری می‌توان در برزیل، دل هواداران را شاد کرد.
 
وی با اشاره به راه‌کار حل مسئله تیم ملی و باشگاه‌ها گفت: از دید من باید بین وزارت ورزش، فدراسیون، جراید و تیم ملی و باشگاه‌ها نوعی تعامل برقرار شود تا با پیروی و اصل اخلاق محوری، راه‌کار مناسب در جهت سربلندی تیم ملی اتخاذ شود. بدانید اگر تیم ملی ضعیف باشد تمامی ارگان‌های کشورمان لطمه می‌بینند یا خدای نکرده تحقیر می‌شوند. از لحاظ فرهنگی آسیب خواهیم دید و این به نظر من بسیار ناگوار است که می‌توان با برنامه‌ریزی به سوی موفقیت گام برداشت.
 
رجبی تاکید کرد: باید بین سرمربیان باشگاه‌ها و سرمربی تیم ملی اتاق فکری تشکیل شود و پس از تفکر این دو به همراه مسئولان، یک خروجی حاصل شود که به نفع فوتبال کشورمان باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: قطعا استراتژی خوب باعث موفقیت تیم ملی خواهد شد. شما فرانسه را نگاه کنید با استراتژی ایده‌آل شش سال است که قهرمان جهان می‌شود و اگر ما نیز در چنین زمان‌ حساسی تلاش کنیم به طور قطع موفق خواهیم. زیرا فوتبال ما نشأت گرفته از استعداد‌های خلاق و فراوان است و درخشش در جام جهانی می‌تواند امید‌های هواداران را بار دیگر زنده کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رجبی ، الویت ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار