پیشکسوت فوتبال گفت: لیگ برتر امسال به دلیل انتخاب های غلط بازیکنان، مانند فصل های گذشته پدیده ای ندارد.

رضا رجبی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: عملکرد تیم ها در نیم فصل اول بسیار ضعیف بوده و مشکلاتی که باشگاه ها با آن رو به رو هستند این پشتوانه ای را از تیم ها گرفته فوتبال مثل گذشته زیر ساخت و بنای درستی ندارد.

وی در ادامه افزود: در مورد لیست تیم ملی انتقاد دارم لیگ ما  پویایی ندارد و بازیکنان کمتر دیده می شوند کی روش کسانی را به تیم ملی دعوت کرده که بهتر از آنها در لیگ خودمان وجود دارد و اغلب آنها از استقلال و پرسپولیس دعوت به همکاری می شوند این در حالی ا ست که بعضی بازیکنان به حاشیه کشیده می شوند و ترجیح می دهند از ایران بروند بهتر است به بازیکنان و لیگ بیشتر نگاه و توجه کنند.

وی در ادامه گفت: البته اسامی تیم ملی سلیقه ای است و من به عنوان یک پیشکسوت به نظرات کی روش احترام میگذارم.

وی خاطر نشان کرد: سطح کیفی مسابقات لیگ برتر نسبت به فصل گذشته در نیم فصل اول ضعیف بوده و بازیکنان نتوانستند طرفداران را آن طور که شایستۀ آنها بود راضی نگاه دارند به نظر من یعقوب کریمی یک پدیده در فوتبال بود که از بین رفت.

وی گفت: هواداران دیگر مثل سابق از فوتبال لذت نمی برند و فقط دنبال برد هستند بازیکنان دیگر تاکتیک خاصی ندارند و فقط یک مربی خاص کار میکند هواداران ایران هوشمند و از این روند بازی ناراضی هستند برای از بین رفتن این روند باید تفکر جدید به فوتبال ما اضافه شود تا رضایتمندی هواداران را به همراه داشته باشند.

رجبی در پایان افزود: از نظر من فولاد خوزستان و نفت تهران با توجه به نفرات جوان و هزینۀ کمتر جایگاه خوبی دارند و از میان بازیکنان بختیار رحمانی را به عنوان بهترین انتخاب می کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رجبی ، فوتبال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار