رجبی: حضور بلاتر باعث تغییر نگاه ها به فوتبال ایران خواهد شد

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اهمیت بلاتر و هیئت همراه وی در ایران گفت: حضور " بلاتر " بسیار خوب است و به نظر من نگاه فوتبال دنیا را نسبت به ایران تغییر می دهد.


رضا رجبی در خصوص اهمیت حضور " بلاتر " در کشورمان ، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: حضور " سپ بلاتر" در ایران بسیار خوب است و از لحاظ دیپلماسی می تواند نگاه ها را به نوع فوتبال ما تغییر می دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود :" بلاتر " آدم کوچکی نیست اما باید از سفر وی نهایت استفاده را به عمل آورد تا شاید مشکلات فوتبال کشورمان حل شده و جایگاه تیم ما در AFC تغییر کند .

وی به مقایسه "حواشی – متن" فوتبال پرداخت و اظهار داشت : سفر" بلاتر" در حاشیه فوتبال قرار دارد و زیر ساخت متن آن است که ما باید هم به فکر حاشیه باشیم هم متن نباید یکی را فدای دیگری کنیم .

رجبی ادامه داد: حضور "بلاتر" مایه رونق دیپلماتی فوتبال خواهد شد ولی من در سطح فراگیرتر آرزو می کنم باعث رونق زیر ساخت ها و تغییر نگاه عمیق بشود البته این امید می رود که با هم اندیشی بازرس فوتبال، مدیرران تیم ها ، مربیان و کارشناسان فوتبال رونق بیش از پیش فوتبال ملی شده و جایگاه ما تغییر کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران به خداحافظی " فرهاد مجیدی " به عنوان رخداد تاثیر گذار هفته اشاره و تاکید کرد : آدم ها خصوصیات متفاوتی دارند و "مجیدی" از لحاظ فنی تاثیر گذار بوده و از هوشمندی و توانمندی بالایی برخوردار بود یکی از استثنائات در عرصه فوتبال بوده و همیشه در یاد هواداران خواهد ماند.

وی عنوان کرد: گاهی اوقات "بودن" هیچ دردی را در تیم دوا نمی کند ولی "نبودن" باعث منفعت تیم مورد نظر است و شخص "مجیدی" آدم عاقل بوده و باید به تصمیمش احترام گذاشت و شاید به این جمع بندی رسیده که نمی تواند از لحاظ روحی ، بدنی دیگر به تیمش کمک کند ولی به نظر من مجیدی باید صعه سدر نشان می داد و تا پایان فصل در تیم می ماند و سپس از تیم خداحافظی می کرد ولی برای این فوتبالیست آرزوی موفقیت می کنیم.  

رجبی در خصوص حواشی مطرح شده در مورد خداحافظی مجیدی خاطرنشان کرد: متاسفانه مشکل فوتبال ما بی اخلاقی هاست. بازیکنی که بیست سال است برای تیم استقلال و برای تیم ملی افتخاراتی را پدید آورده باید با حواشی از تیم خداحافظی کند که من شدیداً این را محکوم می کنم .

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: زیدان در رئال مادرید توجه کنید وقتی از فوتبال خداحافظی کرد در اوج صداقت و پاکی و باخاطره شیرین از فوتبال جدا شد ولی ما این چنین نیستیم شما هم باید نقاط ضعف را ببینید و هم نقاط قوت نباید یکی بر دیگری سبقت بگیرد و این چنین نگرانی برای بازیکن پیش بیاید.

رجبی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم اخلاق در بین تمام اقشار فوتبالی رعایت و قدر سرمایه های فوتبال شناسانده شود تا برای همیشه موجبات افتخار کشورمان برای نسل فراهم باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رجبی ، فوتبال ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار