کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: نکونام و دژاگه شایستگی حضور در بین 20 بازيکن برتر آسیا را داشتند اما جای تیموریان در این بین خالی است.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضور اشکان دژاگه و جواد نکونام در بین 20 بازیکن برتر آسیا اظهار داشت: با شرایط فعلی و فوتبالی که شاهد آن هستیم حضور این 2 بازیکن هم برای فوتبال کشورمان غنیمت است و می تواند اتفاقی خوب و قابل تأمل قلمداد شود اگر به خاطر داشته باشید روزهایی بود که اگر 15 بازیکن برتر آسیا انتخاب می شوند 10 نفر از آن ها ایرانی بودند. در آن زمان تیم ملی ما از بازیکنان بین المللی و لژیونرهای خوبی بهره می برد ولی متأسفانه این روزها فوتبال ما  در شرایط خوبی قرار ندارد.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: جواد نکونام که از مفاخر فوتبال ما است و به خاطر استعداد بسیار بالای او شایستگی حضور در جمع برترهای آسیا را داشته است.
دژاگه هم نیز به نظر من بازیکنی است که سطح فوتبالش فراتر از فوتبال ایران است به اعتقاد من انتخاب این 2 به درستی بوده و بنده از این رویداد خوشحال هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این شرایط فوتبالی وساختار نامناسبی که در آن حاکم است نباید انتظار حضور بازیکنان بیشتری از کشورمان را در این لیست داشت. به نظر من نکونام و دژاگه مستحق حضور در این جایگاه  بوده و آندو تیموریان هم می توانست در این بین حضور داشته باشد.

گفتنی است؛ سایت بلیچر ریپورت در گزارشي 20 بازیکن برتر آسیا را معرفی کرده است که دو بازيکن از ايران، دژاگه در رتبه 13 و نکونام در رتبه 16 این رده بندی قرار دارند.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار