در جریان معاملات امروز صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود، پالایش نفت لاوان، تکادو، صنعت روی زنگان و سیمان مجد خواف 5 درصد افزایش قیمت را تجربه کردند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، امروز 24 آذرماه،در حالی شاهد رکوردشکنی آیفکس در جریان معاملات امروز بودیم که 141.3 میلیون اوراق بهادار به ارزش بیش از 1455 میلیارد ریال در 25 هزار و 895 دفعه داد و ستد شد و شاخص فرابورس با افزایش 2.46 درصد معادل 21.4واحد، بر روی 891.1  واحد ایستاد.
 
بر این اساس بیشترین حجم و ارزش معاملات به تقاضای 31.04 میلیون سهمی برای ذوب آهن به ارزش 140.3 میلیارد ریال اختصاص یافت.
 
در جریان معاملات امروز صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود، پالایش نفت لاوان، تکادو، صنعت روی زنگان و سیمان مجد خواف 5 درصد افزایش قیمت را تجربه کردند و درمقابل بیشترین کاهش قیمت هم نصیب حق تقدم پخش البرز و بیمه نوین شد.
 
همچنین در مبادلات اوراق با درآمد ثابت بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش 506 هزار و 830 برگه اجاره مپنا تعلق داشت و اوراق تسهیلات مسکن نیز با نوسانات اندکی در حدود 360 هزار ریال مبادله شد. در بازار ETF هم 755 هزار و 518 واحد صندوق قابل معامله کاریس به ارزش حدود 10.1 میلیارد ریال و 688 هزار و 660 واحد صندوق قابل معامله آسام به ارزش بیش از 8.1 میلیون ریال معامله شد.
 
شایان ذکر است توقف نماد شرکت‌های پترول، دهدشت، کازرو، ممسنی، شلرد، زنجان، جهرم، داراب، فسا و بانک حکمت ایرانیان به منظور شفاف‌سازی به دلیل نوسان غیرعادی قیمت بوده است و نماد معاملاتی شرکت سیمان لار سبزوار نیز به دلیل وجود ابهام در وضعیت مالی و عملیاتی متوقف شد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، تسهیلات ، شاخص ، فرابورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار