مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: برنامه "بانک مرکزی" حرکت به سمت یکسان سازی نرخ ارز است،سابقه‌ي 40 ساله برداشتهاي بي‌رويه از "سفره‌هاي زيرزميني"/ فرونشست «زلزله خاموش» است و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است: 

برنامه "بانک مرکزی" حرکت به سمت یکسان سازی نرخ ارز است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/22/1832867_439.jpg

 قربانی گفت:ثبات در بازار ارز و روند کاهش آن ناشی از تصمیمات بانک مرکزی در ماه‌های اخیر است.


مطالعات گسترده "ژئوفيزيک" هوايي در شرق کشور

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: براي نخستين بار در کشور، تا يک ماه آينده مطالعات ژئوفيزيک هوايي به صورت گسترده در شرق کشور آغاز مي‌شود.


تداوم "بارش" ها در تهران/ هفته ای پر بارش در انتظار اکثر مناطق کشور

 از روز یکشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی تشدید بارش در سواحل دریای خزر و کاهش دما برای کشور به ویژه نیمه شمالی پیش بینی می شود و توده هوای سرد تا پایان هفته آینده در کشور باقی خواهد ماند.


سابقه‌ي 40 ساله برداشتهاي بي‌رويه از "سفره‌هاي زيرزميني"/ فرونشست «زلزله خاموش» است

 عضو سازمان زمين‌شناسي کشور با بيان اينکه فرونشست زمين پديده‌اي بسيار خطرناک است، گفت: نتيجه برداشتهاي بي‌رويه از سفره‌هاي زيرزميني فرونشست زمين و افت دائمي سطح آبخوانهاي کشور است.


بهره برداری از 200 هزار "مسكن مهر" تا پايان سال

 مجري ويژه و قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر با بيان اينکه همه مسايل و مشكلات اين طرح شناسايي شده است ، گفت : 200 هزار مسكن مهر تا پايان سال بهره برداري مي شود.


"محور اصفهان- شهركرد" تا 24 اسفند مسدود است

محور اصفهان- شهركرد واقع در استان اصفهان، حدفاصل كيلومتر 18 الي 19، تا 24 اسفند، به‌ طور 24 ساعته، بدليل عمليات احداث مترو مسدود و تردد از كنارگذر احداثي با رعايت جوانب احتياط و علائم ايمني منصوبه انجام مي‌ شود.


تغییر مالکیت 8913 میلیارد ریال "اوراق بهادار" در سومین هفته آذر

سرمایه‌گذاران فرابورس ایران طی معالات سومین هفته آذرماه، 1292 میلیون ورقه به ارزش 8913 میلیارد ریال را در 158 هزار دفعه معاملاتی جا به جا کردند.


"خودرو" ارزان شد/ شروط ايران‌خودرو براي شركاي خارجي/ کشف 4.5 تن ذخیره طلا در کشور
 كاهش قيمت خودرو نسبت به دو هفته گذشته، قطعي شدن وضع عوارض سنگ‌آهن و کشف 4.5 تن ذخیره طلا در کشور از جمله مهم ترین خبرهای حوزه صنعت در این هفته بود.


آغاز پذیره‌نویسی چهارمین ETF "فرابورسی "

 پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری توسعه اندوخته آینده به عنوان چهارمین ETF فرابورس در روز دوشنبه 25 آذرماه آغاز می شود .


"شیر" بلاتکلیف ماند / "برنج‌ ایرانی" تبرئه شد / ثبات قیمت "نارنگی" و "پرتقال" تا پایان سال

 بلاتکیلف ماندن وضعیت شیر و تکذیب شایعه آلودگی برنج‌های داخلی را می‌توان از مهم‌ترین اخبار هفته‌ای که در آن بودیم، دانست.


اختلال در "تردد جاده های" کوهستانی/رانندگان با احتیاط برانند

با تشدید بارش ها در در جاده های کشور و به سبب بارش برف و یخبندان، اختلال در تردد جاده های کوهستانی پیش بینی می شود بنابراین به رانندگان توصیه می شود جوانب احتیاط را رعایت کرده و لوازم ضروری و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.