دیپلم افتخار ساخت موسیقی متن فیلم‌های سینمایی جشنواره فیلم فجر، تا کنون به بسیاری از هنرمندان نامی عرصه موسیقی اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران  در طی برگزاری سی و یک دوره جشنواره فیلم فجر، بسیاری از آهنگسازان موسیقی متن فیلم‌های شرکت‌کننده در این جشنواره، برای ساخت آثار برگزیده از سوی هیئت داوران مورد تقدیر قرار گرفته و دیپلم افتخار ساخت برترین موسیقی متن را کسب کرده‌اند.



"مجید انتظامی" علاوه بر دریافت 4 سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم در جشنواره فیلم فجر، تا کنون برای ساخت موسیقی متن فیلم‌های سینمایی "از کرخه تا راین" و "سمفونی صحرا" نیز از سوی داوران جشنواره فیلم فجر دیپلم افتخار دریافت کرده است. 


وی همچنین برای آهنگسازی فیلم سینمایی " ناصرالدین شاه آکتور سینما " نیز از سوی این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفته است. 

 
زنده یاد "بابک بیات" علاوه بر دریافت دو سیمرغ بلورین برای ساخت برترین موسیقی متن فیلم در بزرگترین رویداد سینمایی کشور، برای آهنگسازی فیلم سینمایی "اتوبوس" نیز از سوی داوران جشنواره لوح تقدیر دریافت کرده است.
 
اما بسیاری از هنرمندانی که برای فیلم های سینمایی بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر، موفق به اخذ دیپلم افتخار بهترین موسیقی متن  
فیلم شده‌اند، عبارتند از : "فریدون شهبازیان" برای فیلم "نامزدی" ، "کامبیز روشن روان" برای "بچه‌های ابدی" ، "ناصر چشم آذر" برای "گشت ارشاد" و "پل هرتل" برای فیلم "خاکستر سبز".
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار