همگم با بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر؛/6

علیرضا وکیلی منش: استادان انگیزه‌ای برای شرکت در جشنواره ندارند

بحث بودجه و انگیزه پیشکسوت‌ها مهمترین دلیل حضور نیافتن بسیاری از استادان موسیقی کشور در جشنواره فجر است.

علیرضا وکیلی‌منش، خواننده جوان موسیقی اصیل کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر، فردی را به عنوان دبیر ثابت جشنواره موسیقی فجر در نظر گرفته‌اند، باعث کسب تجربه و کسوت این هنرمند می‌شود.
 
** حضور یک جوان در کنار دبیر جشنواره
 
وی افزود: اگر در کنار دبیر جشنواره، فردی جوان قرار بگیرد، جرقه‌های بیشتری در جشنواره ایجاد می‌شود و علاوه بر بهره‌گیری از ایده‌های جوان، امکان اجرایی شدن اتفاقات بیشتری در جشنواره به وجود می‌آید.
 
وکیلی منش تصریح کرد: ممکن است برحسب ثابت بودن دبیر جشنواره، تغییرات لازم ایجاد نشود.
 
**دوری از چالش‌ها در روند انتخاب دبیر

 این خواننده موسیقی اصیل اظهار داشت: مدیران برای دوری از چالش‌ها، دبیری ثابت را انتخاب کرده‌اند که تصور می‌کنم در این روند، تنها تحصیلات مهم نیست بلکه عوامل دیگری مانند ارتباط با هنرمندان نیز حائز اهمیت است.
 
** "بودجه" عاملی مهم در بخش رقابتی
 
وی با اشاره به بخش رقابتی گفت: برای جوان‌هایی که تاکنون برای اجرا در سالن‌های شهر، فضایی در اختیار نداشته‌اند، بخش رقابتی فرصت مناسبی است که البته نباید فراموش کرد یکی از مواردی که حضور چنین گروه‌هایی دامن می‌زند، بحث "بودجه" جشنواره است.
 
** استادان حاضر به شرکت در جشنواره نیستند
 
وکیلی منش گفت: بحث بودجه و انگیزه پیشکسوت‌ها مهمترین دلیل حضور نیافتن بسیاری از استادان موسیقی کشورمان، در جشنواره موسیقی فجر است.
 
گفتنی است؛ علیرضا وکیلی منش در بیست‌وششمین و بیست‌وهفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر حضور داشته است.
 
انتهای پیام/ ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار