خواننده موسیقی پاپ کشورمان با اشاره به حضور موسیقی پاپ در بخش جنبی گفت: ما هنوز به موسیقی پاپ همانند یک کودک نگاه می‌کنیم.

محمد علیزاده، خوانند عرصه موسیقی پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران  گفت: تجربیات "حسن ریاحی" به عنوان دبیر بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر، به فضای جشنواره کمک بسیاری می‌کند زیرا حسن ریاحی، آهنگسازی با سابقه است و از سردمداران موسیقی کشورمان به شمار می‌رود.

** آیا محمد علیزاده به جشنواره فجر امسال می‌آید

 این خواننده جوان  عرصه موسیقی پاپ با اشاره به اینکه جشنواره بیست و هشتم موسیقی فجر یکی از اتفاق‌های تاثیرگذار در سال گذشته به شمار می‌رود، گفت: من به طور شخصی و با توجه به اینکه سال گذشته در بخش پاپ جشنواره حضور پیدا کردم و نخستین کنسرتم هم در خلال جشنواره بود، جشنواره بیست و هشتم را بسیار  خوب ارزیابی می‌کنم.

وی با اشاره به جشنواره بیست و نهم، گفت: در رابطه با حضورم در جشنواره بیست و نهم موسیقی فجر، تا این لحظه با من صحبتی نشده است.

** وجود نمادی ثابت و اوج رقابت

 علیزاده اظهار داشت: اگر نمادی  ثابت به عنوان جوایز برگزیدگان جشنواره وجود داشته باشد، حس رقابت میان اعضای حاضر  اوج می‌گیرد و این امر، به پیشرفت افراد حاضر، کمک بسیاری خواهد کرد.

وی افزود: وجود رقابت میان فعالان موجب بالا رفتن سطح کیفی کارها، ارتقای  سازبندی در ارکسترها و سایر جنبه‌ها می‌شود.

** موسیقی پاپ، همچنان در بخش جبنی

 خواننده آلبوم "دلت با منه" با اشاره به اینکه موسیقی پاپ با وجود طرفداران بسیار ، هنوز در بخش  جنبی قرار دارد، گفت: دلیل حضور موسقی پاپ در بخش جنبی را اینگونه قلمداد می‌کنم که هنوز روی موسیقی پاپ، به شکل اساسی حساب باز نکرده‌اند و این امور موجب حضور این نوع موسیقی در بخش جنبی شده است.

 وی افزود: این اتفاق، در حالی رخ می‌دهد که ما در عرصه موسیقی پاپ، آهنگسازان و تنظیم کننده‌های خوبی داریم که تمامی این بچه‌ها، توانایی حضور در بخش رقابتی را دارند که متاسفانه به دلیل حضور نیافتن موسیقی پاپ در بخش رقابتی، تفاوت بین کارها، مشخص نمی‌شود.

علیزاده تصریح کرد: تصور میکنم ورود به عرصه رقابت، هم به  نفع فعالان حوزه پاپ و هم به نفع فعالان عرصه‌های دیگر همچون موسیقی محلی و سنتی است، همانطور که جزء  خواننده‌هایی هستم که کارم را با موسیقی سنتی آغاز کردم.

** موسیقی پاپ، هنوز کودک است؟!

وی با اشاره به نگاه‌ها به موسیقی پاپ، اظهار داشت: ما هنوز به موسیقی پاپ مانند یک کودک  نگاه می‌کنیم و گویا این نوع موسیقی هنوز جوان نشده است.

وی افزود: امیدوارم امسال شاهد حضور موسیقی پاپ در بخش رقابتی باشیم و فرصت رقابت به فعالان این عرصه داده شود.

** استادان موسیقی، پرچم‌دار سبک و سیاق خاص

 خواننده قطعه با یادماندنی " جز تو" اظهار داشت: اساتید بزرگ موسیقی کشورمان، پرچم دار سبک و سیاق خاص خود هستند و با  حضور این بزرگان در جشنواره، رغبت جوان‌ها  چندین برابر  می‌شود زیرا آنها معیارهایی  ارزشمند چون حسین علیزاده را برای کارهای خود  در نظر می گیرند.

وی افزود: نبودن استادان در جشنواره آسیب زیادی به موسیقی ما می‌‌زند که  این آسیب، با گذشت زمان احساس می‌شود.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نوا
۰۵:۲۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
سلام خیلی مصاحبه خوبی بود.
لطفا اخبار موسیقی پاپ رو بیشتر پوشش بدید
بعد از نزدیک 2 سال مجوز آلبوم پنجم گروه آریان صادر شد ولی هنوز خبری از انتشار آلبوم نیست
لطفا با اعضای گروه و پرسنل شرکت ترانه شرقی (محسن رجب پور و مجید روغنی) در این رابطه گفت و گو کنید.
ممنونم
پایدار باشید.
آخرین اخبار