همزمان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی فناوری کارگاه آموزشی صنایع دستی ویژه بانوان در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، هشتمین دوره ‌آموزشی صنایع دستی دریایی ویژه بانوان هم زمان با چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بوشهر برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش: این کارگاه آموزشی صنایع دستی از 23 تا 27 آذر ماه با حضور 12 هنرجو از بانوان بوشهر برگزار می شود که هنر آموزان به مدت پنج روز شیوه طراحی و گل سازی را با استفاده از پولک ماهی در محل ایستگاه پژوهشی خلیج فارس بوشهر آموزشی خواهد دید.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه آموزشی که با محوریت پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی و مرکز عملیاتی موسسه بین‌المللی اقیانوس در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود ساخت قاب گل، ‌ترئینات انگشتر و لوازم تزئینی دیگر با استفاده از پولک ماهی و صرف آموزش داده خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است: تاکنون هفت دوره موفق آموزش صنایع دستی دریایی در شهرهای رشت، چابهار، بوشهر و تهران برگزار شده است و با توجه به نقش مثبت این دوره در فعالیت اجتماعی زنان و کمک به اشتغال زایی برای آنان و با در نظر گرفتن نتایج و دستاورد‌های موفقیت آمیز برگزاری این دوره در سال‌های گذشته هشتمین کارگاه صنایع دستی دریایی ویژه بانوان نیز با حضور بانوان بوشهری برگزار خواهد شد./

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار