تابش: داوران در حق ما در بازيها اجحاف مي‌کنند!/ شرايط تيم بعد از آمدن مهاجم هلندي تغيير خواهد کرد

قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان گفت: ما نمي‌توانيم نتيجه نگرفتن تيممان را به گردن داوران بيندازيم اما داوران در بازيهاي ما در حق ما اجحاف مي‌کنند.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگارن، گفت: تيم ما متاسفانه به دليل مصدوميت دو بازيکنمان سوکا و محرم نويدکيا با مشکل گل نزدن مواجه شده است.
 
وي اضافه کرد: سوکا بازيکن خوبي است و محرم نويدکيا هم بازي ساز خوبي است و نبود اين دو براي تيم مشکل ساز شده است.
 
وي بيان داشت: در بازيهاي بعدي با رفع مصدوميت اين دو بازيکن و گرفتن مهاجم هلندي که به تازگي جذب کرده‌ايم شرايط تيم تغيير خواهد کرد.
 
وي در رابطه با اينکه تيمش تا حدودي از کورس قهرماني فاصله گرفته است، گفت: براي تيم ما پيش آمده که 10 – 11 امتياز از صدر جدول فاصله گرفته باشيم اما خودمان را به مدعيان قهرماني رسانده‌ايم اما حالا که تنها چند امتياز با صدر جدول فاصله داريم.
 
وي افزود: ما همچنان براي قهرماني تلاش خواهيم کرد و نااميد نخواهيم شد.
 
تابش بيان داشت: تيم سپاهان تيمي است که نتيجه گرفتن برايش در داخل و خارج از خانه فرقي ندارد و حتما مي‌توانيم در بازيهاي بعدي خود، تساوي هايي که اين چند هفته گرفته‌ايم را جبران کنيم.
 
وي اظهار داشت: دليل ديگر نتيجه نگرفتن تيم ما اشتباهات داوري هم مي‌باشد که يک مقدار در حق ما در بازيهاي اجحاف مي‌شود و صحنه‌هاي مشکوک به پنالتي در بازي براي ما نگرفته‌اند.
 
وي در رابطه با اينکه بعد از شروع مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، اردوي تيم ملي هم شروع خواهد شد، گفت: هم تيم ملي کشورمان يک رويداد بزرگ فوتبال در پيش دارد و بايد با قدرت در جام جهاني حاضر شود و به بازيکناني که به تيم ملي دعوت مي‌شوند احتياج دارد و هم تيم ما که بازيهاي ليگ قهرمانان آسيا را در پيش دارد و به عنوان يکي از نماينده‌هاي ايران به اين رقابتها خواهد رفت.
 
وي خاطرنشان کرد: هر دو تيم هم تيم ملي و هم باشگاهها به بازيکنان خود احتياج دارند و بايد ببينم چند نفر از تيم ما به تيم ملي دعوت خواهند شد و بعد طي برنامه‌ريزي باشگاهها و سرمربي تيم ملي جلسه‌اي برگزار خواهد شد و به تعاملاتي خواهيم رسيد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مصدومیت ، تابش ، گل نزدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار