با توجه به اينکه مراسم ليگ قهرمانان آسيا انجام شد و نمايندگان ايران حريفان خود را در اين ميان شناختند مسئولان فوتبال کشورمان نظرات متفاوتي را در اين رابطه ارائه کردند.

ستار همدانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشبختانه قرعه‌ای که امسال نصیب تیم ما شده به نسبت آسان‌تر از سال پیش است ولی گروه امسال را هم نمی‌توان گروه آسانی دانست.

 

مربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: کشورهای عربستان و قطر این روزها سرمایه‌گذاری زیادی در زمینه فوتبال دارند از بازیکنان خارجی خوبی نیز بهره می‌برند. الریان و‌ الشباب هم تیم‌های خوبی هستند که باید با تدارک مناسب مهیای دیدار با آن‌ها شویم.
 
همدانی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید هر کسی در مجموعه استقلال حضور دارد با غیرت و تعصب تمام تلاشش را برای موفقیت در این رقابت‌ها به کار خواهد گرفت.
 
 
**با برنامه‌ریزی دقیق از گروهمان صعود می‌کنیم  
 
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.
 
همدانی گفت: باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهیم تا بتوانیم از سد حریفان بگذریم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.  
 
وی تصریح کرد: تیم‌های الریان، الجزیره و الشباب تیم‌های خوبی هستند و اکنون نیز بازیکنان خوبی را برای بازی‌های لیگ آسیایی جذب کردند.  
 
همدانی بیان داشت: تیم فوتبال استقلال در وضعیت خوبی است ما تمرکزمان را روی لیگ برتر گذاشتیم اما بادی با برنامه‌ریزی دقیق و تصمیم‌گیری درست وارد بازی‌های آسیایی شویم.  
 
مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با تمرینات منسجم و مناسب می‌توانیم 3 امتیاز بازی امروز با کاسپین قزوین را کسب کنیم و با خیال راحت به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم.
 
 
**تاج: سال جاري يك ديدار تداركاتي براي تيم ملي داريم/قرعه تراكتورسازي سخت‌تر از ساير تيم‌ها است


مهدی تاج نيز در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر من قرعه خوبی برای ما به دست آمده و باید تلاش کنیم تا نتیجه‌های که کسب می‌شود در خور نام و شان کشورمان باشد. در بین تیم‌های ایرانی قرعه تیم تراکتورسازی به نسبت سخت‌‌تر است و این تیم باید خود را برای بازی‌های سنگین و جانانه حاضر کند.


 
رئیس سازمان لیگ و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: به قرعه اعلام شده 2 ایراد وارد است. یکی از آنها حضور 2 تیم ازبک در مرحله پلی آف است که اگر هر دوی اینها بتواند به مرحله گروهی صعود کنند آن وقت شرایط به گونه‌ای رقم خواهد خورد که 2 تیم از یک کشور در یک گروه حضور دارند. مسلماً این اتفاق، خوشایند نخواهد بود. ایراد بعدی که می‌توان گرفت بازی‌های اردیبهشت ماه دیگر قهرمانان آسیا است که با برنامه‌های تیم‌ها تداخل دارد. امیدوارم هر چه سریعتر و با تعامل بین طرفین این مشکلات نیز حل شود.
 
تاج در خصوص بازی‌های تدارکاتی پیش روی تیم ملی اذعان داشت: مسلماً تا پیش از سال جدید یک بازی تدارکاتی را خواهیم داشت ولی تاکنون نام آن تیم مشخص نشده است. امیدوارم همه اقدامات لازم صورت گیرد تا تیم ملی کشورمان با فراغ بال و آمادگی کامل عازم برزیل شود.
 
**قلعه‌نویی:‌ قرعه استقلال نه سخت است نه آسان

امیر قلعه‌نویی، ‌سرمربی استقلال  در خصوص قرعه تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2014 و همگروهی با تیم‌های الریان قطر، الجزیره امارات و الشباب عربستان گفت: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انگیزه‌های خاصی برای تمام تیم‌ها دارد کیفیت خود مسابقات  روی تمامی بازیکنان و تیم‌ها تاثیرگذار است چرا که این بازی‌ها در بهترین زمین‌ها با شرایط خوب برگزاری دیدارها روبه‌رو است.  

 

قلعه‌نويي در پايان خاطرنشان کرد:‌ گروهی که نصیب استقلال شده نه سخت است و نه آسان، اما با توجه به اینکه گروه جدیدی برای ما محسوب می‌شود بایستی با تمام قدرت در آن به میدان برویم. تیم‌‌‌های حاضر در این بازی‌ها همگی از کلاس حرفه‌ای خاصی برخوردارند و همین موضوع سبب می‌شود انگیزه‌های متفاوتی را در این دیدارها شاهد باشیم.
 
**نظری جویباری: گروه هر چهار نماینده آسیا به یک اندازه سخت است

علی نظری جویباری نيز در رابطه با خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هر حال ما قصد داریم که قهرمان آسیا شویم به همین دليل برایمان فرقی نمی‌کند که در چه گروهی قرار گرفته‌ایم.
 
قائم مقام باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: تقریباً گروه هر چهار نماینده ایران به یک اندازه سخت است و از همین الان صعود تیم‌ها به مرحله قابل پیش بینی نیست.


 
وی درباره قرار گرفتن تراکتورسازی در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در هر گروه دو، به تیم قدرتمند حضور دارند و بر این اساس هر چهار نماینده ایران گروهشان سخت است و این فقط شامل تیم تراکتورسازی نمی‌شود.
 
قائم مقام باشگاه استقلال عنوان داشت: کادر فنی تیم استقلال برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهد تا در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
وی درباره ارسال نامه به فدراسیون فوتبال در مورد شرکت نکردن در لیگ قهرمانان آسیا بدون ملی پوشان بیان کرد: ما نامه‌ای نداریم اما از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست کردیم که منافع ملی و تیم استقلال را به طور مشترک در نظر بگیرند.
 
قائم مقام باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: به هر حال مسئولان فوتبال باید طوری برنامه ریزی کنند که تیم‌های راه یافته در لیگ قهرمانان آسیا متضرر نشوند. همچنین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هم باید نهایت همکاری با تیم ملی را داشته باشند.
 
جویباری عنوان کرد: به هر حال منطقی نیست که نمایندگان آسیا بدون ملی پوشانشان در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند همچنین ما باید به تیم ملی ایران موفقیت در جام جهانی کمک کنیم.
 
قائم مقام باشگاه استقلال درباره لطیفه های ساخته شده برای هاشم بیک‌زاده گفت: هاشم بیک‌زاده جزو بازیکنان موثر تیم ملی است و شأن این بازیکن باید در تیم ملی حفظ شود. بر این اساس بیانیه‌ای صادر کرده و از بیک‌زاده دفاع کردیم.
 
نظری‌جویباری در خصوص قرعه ایران در جام جهانی گفت: به نظرم قرعه خوبی نصیب ایران شده است اما نباید توقع در میان مردم ایجاد کنیم به هر حال تیم  ملی باید بازی هایی آبرومندانه در جام جهانی ارائه دهد.
 
وی بیان کرد: صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد جام جهانی تقریبا دور از منطق فوتبال ما است و ما نباید صحبت های غیر اصولی در این مورد انجام دهیم.
 
نظری‌جویباری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با مدیریت خوب و بازی‌های خوب بتوانیم برای سومین بار قهرمان آسیا شویم.

**تابش: گروهمان سخت است اما شانس صعود به مرحله بعد را داریم

مسعود تابش نيز نظر خود را در رابطه با نتايج قرعه کشي اين‌گونه عنوان کرد: ما هر سال با یک گروه سخت در لیگ قهرمانان آسیا هم‌گروه می‌شویم اما من فکر می‌کنم شانس صعود تیم سپاهان به مرحله بعد وجود دارد.

قائم مقام باشگاه سپاهان ادامه داد: سپاهان توانست در 2 بازی رفت و برگشت تیم السد را ببرد اما به دلیل اینکه باشگاه‌های عربی به ویژه السد بازیکنان جدیدی را خریداری کرده نمی‌توان آنها را پیش‌بینی کرد.

وی تصریح کرد: سپاهان آماده است تا در لیگ قهرمانان آسیا بازی خوبی از خود ارائه دهد. نویدکیا و سوکای از مهره های ارزشمند تیم فوتبال سپاهان هستند بازیکنان شایسته‌ی دیگری هم در تیم حضور دارند که می‌توان به موقع از آنها در بازی استفاده کرد.

تابش اذعان داشت: هدف تیم سپاهان صعود به مرحله‌ی بعد است و برای این هدف برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است و تیم منسجم و قوی داریم که امیدوارم بتوانیم از شرایطمان به خوبی استفاده کنیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان بیان داشت: هر چه شروع لیگ سیزدهم می‌گذرد این تیم توانایی خود را بهتر شناسایی می‌کند سپاهان اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد و کرانچار بر روی نقاط ضعف و قوت تیم کار می‌کند.

وی تصریح کرد: مسابقات آسیایی بازی ملی محسوب می‌شود و مسئولان فوتبال باید حمایت لازم را از تیمهای حاضر درا ین دوره از رقابت‌ها کنند.

تابش در پایان خاطر نشان کرد: من هیچ وقت بیان نکردم که سپاهان به تیم ملی بازیکن نمی‌دهد براین اساس قصد داریم که نهایت همکاری را با فدراسیون فوتبال انجام دهیم و بازیکن در اختیار تیم ملی قرار دهیم.

**سعداوی: من با اصطلاح گروه مرگ مخالف هستم

نعیم سعدوای در مورد گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اکثرا فکر کردند که گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا مثل قرعه‌کشی گروه‌بندی تیم ملی است و تصور می‌کنند که گروهی که تیم ملی در آن قرار گرفت گروه خیلی ساده‌ای است ولی به نظر من اینطور نیست گروهی تیم ملی ایران در آن قرار گرفته نه ساده و نه سخت است بلکه از لحاظ آماده‌سازی با کمی تلاش و هماهنگی می‌تواند جایگاه مناسبی برسد و موفق شود.

مربی تیم فولاد خوزستان در خصوص گروه‌بندی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در مورد قرعه‌کشی این بازی‌ها باید بگویم که در مورد الفتاح عربستان شناختی ندارم و شاید برای اولین بار است که این تیم در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد اما تیم بنیادکار ازبکستان یکی از تیم‌های خوب آسیاست و مدتی هم است که عرض اندام می‌کند و در بازی‌های آسیا حضور دارد و تقریبا شناختی که در مورد تیم ازبکستان دارم بیشتر از تیم الفتاح عربستان است ولی با تمام این تفاسیر نباید این تیم‌ها را دست کم بگیریم و تیم سوم هم در پلی آف مشخص می‌شود با تمام این حرف‌ها اگر بخواهیم به عنوان یک نماینده شایسته از ایران در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باشیم اول باید به هماهنگی و آماده سازی لازم برسیم و دوم اینکه بازی های تدارکاتی را که انجام می‌دهیم تمام نقاط ضعف و قوت را پیدا کنیم تیممان را از همه لحاظ به جایگاه مناسب برسانیم.

وی در ادامه گفت: تیم فولاد خوزستان پنج مهره جدید جذب کر ده است و لازم است که در بازی های تدارکاتی بازی های آسیایی از این مهره ها استفاده شود تا این بازیکنان با دیگر اعضای تیم به هماهنگی برسد چون شاید بازیکنان جدید اولین تجربه حضور در بازی های آسیا را داشته باشند ولی بقیه بازیکنان تیم فولاد خوزستان برای دومین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می کنند و به همین علت بازیکنان جدید و قدیمی تیم در بازی های تدارکاتی می‌توانند هماهنگ شوند و بازیهای خوبی را از خود به نمایش بگذارند تا بتوانند نماینده شایسته ای برای ایران شوند.

سعداوی در پايان خاطر نشان کرد: من با اصطلاح گروه مرگ مخالف هستم و این کلمه را قبول ندارم فوتبال مسیر خودش را دارد و تیمی که از لحاظ آماده سازی خودش را به هماهنگی برساند به نظر من می توانند بهترین نتیجه را کسب کند.


**محمودی: در لیگ قهرمانان آسیا سربلند خواهیم شد

و در نهايت کاظم محمودی در مورد گروه‌بندی تیم فوتبال تراکتورسازی در جام باشگاه‌های آسیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من گروهی که تیم تراکتورسازی در آن قرار گرفته است تیم های خوبی هستند زمانیکه من در تیم استقلال بازی می‌کردم در مقابل تیم العین امارات و اتحاد عربستان بازی کردم ولی من فکر می‌کنم هر تیمی که بخواهد کار بزرگی را انجام دهد نباید به اسم و بزرگی و شرایط تیم مقابلش در نظر بگیرد بزرگترین تیم‌ها باید شکست داد تا به مرحله بالاتر صعود کرد من شخصا فکر می‌کنم که در این گروه موفق خواهیم شد.

وی در ادامه افزود: تیم سوم هنوز مشخص نشده نمی‌دانیم که با کدام تیم همبازی هستیم ولی 2 تیم دیگر از لحاظ مقام، امکانات و سخت افزار و بازیکن در شرایط عالی به سر می‌برند اما باید خاطرنشان کنم که تیم تراکتورسازی هم تیم خوبی است و هواداران بی‌شماری را در ایران دارد و در این چند سالی که در لیگ بازی می‌کنند تقریبا از پختگی کافی برخوردار است گروه ما قوی است و باید از امروز همه عوامل تیم از قبیل کادر فنی، مربی، بازیکنان و حتی هواداران سخت تلاش کنیم تا بتوانیم حریفانمان را از پیش‌رو برداریم.

محمودی در پایان خاطر نشان کرد: به لطف خدا اکثر بچه ها از آمادگی کافی برخوردار هستند فقط دو نفر از بازیکنان مصدومیت خبری داشتند علی کریمی از اول هفته به تیم اضافه و در تمرینات حضور دارد و ابراهیمی یک شکستگی از ناحیه نازک بینی پا را داشت تا یکماه دیگر به تیم اضافه و در تمرینات شرکت خواهد کرد دو بازیکن خارجی به تیم تراکتور سازی معلق شدند یکی جاسم کرار و دیگری یک بازیکن برزیلی است و پیوستن این دو همراه بازیکنان دیگر خوبی را تشکیل دادیم و نتیجه های خوبی را در لیگ و جام حذفی و هم در جام باشگاه‌های آسیا بدست می آوردیم و تیم تراکتورسازی تبریز به مقامی که شایسته است می‌رسانیم.



انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار