تابش: نویدکیا مشکلی برای تمدید قراردادش ندارد

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره عدم نتیجه گیری تیم سپاهان در 2 هفته اخیر گفت: همه تیمهای لیگ برتر در جدول فراز و نشیب دارند و تیم ما هم از این امر مستثني نیست.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پنج بازیکن ملی پوش ما تمرین مناسبی نکردند و با دیگر بازیکنان هماهنگی لازم نداشتند به خاطر همین نتایج قابل قبولی مقابل حریفانمان کسب نکردیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره وضعیت محرم نوید کیا بیان کرد: این بازیکن مشکلی با باشگاه سپاهان ندارد و بعد از اینکه سلامتی کاملش را به دست آورد به تمرینات باز می گردد.

وی درباره قرارداد نداشتن نویدکیا با باشگاه سپاهان اظهار داشت: محرم نویدکیا به خاطر جراحی پايش در آلمان به سر می برد و به خاطر همین ما در آن مقطع زمانی نتوانستیم با وی قرارداد ببندیم. به هر حال نویدکیا جزو خانواده سپاهان است و مشکلی در مورد تمدید قراردادش با باشگاه ندارد.

تابش در مورد گفته های نویدکیا بر عدم قرارداد بستن با این باشگاه گفت: سوء تفاهمی بین محرم نوید کیا و باشگاه ایجاد شده بود که با درایت مسئولان برطرف شد.

وی درباره اعلام لیست مازاد توسط کرانچار بیان داشت: کرانچار هنوز لیست مازاد را اعلام نکرده است. بعید می دانم لیست مازادی داشته باشیم ما در نیم فصل باید چند بازیکن جذب کنیم.

تابش در مورد جذب بازیکنان خارجی تصریح کرد: ما الآن سه بازیکن اروپایی داریم و در نیم فصل هم فقط مجاز هستیم که یک بازیکن آسیایی بگیریم تا سهمیه بازیکنان خارجی مان کامل شود به احتمال زیاد بازیکن آسیایی مان از یکی از کشورهای استرالیا و ازبکستان است.

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره وضعیت جواهیرسوکای خاطرنشان کرد: سوکای به همراه محرم نوید کیا تا 2 ماه دیگر به تمرینات باز می گردد.

پايان متن/مح

برچسب ها: سپاهان ، لیگ برتر ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار