قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: با گروه سختی هم‌گروه شدیم اما شانس صعود به مرحله بعد را داریم.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما هر سال با یک گروه سخت در لیگ قهرمانان آسیا هم‌گروه می‌شویم اما من فکر می‌کنم شانس صعود تیم سپاهان به مرحله بعد وجود دارد.

قائم مقام باشگاه سپاهان ادامه داد: سپاهان توانست در 2 بازی رفت و برگشت تیم السد را ببرد اما به دلیل اینکه باشگاه‌های عربی به ویژه السد بازیکنان جدیدی را خریداری کرده نمی‌توان آنها را پیش‌بینی کرد.

وی تصریح کرد: سپاهان آماده است تا در لیگ قهرمانان آسیا بازی خوبی از خود ارائه دهد. نویدکیا و سوکای از مهره های ارزشمند تیم فوتبال سپاهان هستند بازیکنان شایسته‌ی دیگری هم در تیم حضور دارند که می‌توان به موقع از آنها در بازی استفاده کرد.

تابش اذعان داشت: هدف تیم سپاهان صعود به مرحله‌ی بعد است و برای این هدف برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است و تیم منسجم و قوی داریم که امیدوارم بتوانیم از شرایطمان به خوبی استفاده کنیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان بیان داشت: هر چه شروع لیگ سیزدهم می‌گذرد این تیم توانایی خود را بهتر شناسایی می‌کند سپاهان اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد و کرانچار بر روی نقاط ضعف و قوت تیم کار می‌کند.

وی تصریح کرد: مسابقات آسیایی  بازی ملی محسوب می‌شود و مسئولان فوتبال باید حمایت لازم را از تیمهای حاضر درا ین دوره از رقابت ها کنند.

تابش در پایان خاطر نشان کرد: من هیچ وقت بیان نکردم که سپاهان به تیم ملی بازیکن نمی‌دهد براین اساس قصد داریم که نهایت همکاری را با فدراسیون فوتبال انجام دهیم و بازیکن در اختیار تیم ملی قرار دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قائم ، مقام ، گروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار