قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص احتمال شکایت پرسپولیسی ها از شجاع خلیل زاده گفت: من اطلاعی از شکایت پرسپولیسی ها ندارم اما اگر آنها این کار را کرده باشند ما هم پاسخگو هستیم.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال موقعی که پرسپولیسی ها از شجاع خلیل زاده شکایت کنند ما هم مستنداتمان را به کمیته انضباطی ارائه می دهیم.

تابش در ادامه اظهار داشت: من وارد مسائل ریز مالی نمی شوم و در جریان بدهی قاسم دهنوی به باشگاه سپاهان نیستم.

قائم مقام باشگاه سپاهان دربارۀ مسائل حاشیه ای به وجود آمده بعد از بازی سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک هفته قبل از بازی مسائل حاشیه ای را طرح کردند. حتی یکی از بازیکنان پرسپولیس در یکی از مصاحبه هایش مدیر عامل سپاهان را تهديد کرده بود.

وی در ادامه بیان کرد:‌ به هر حال در فوتبال مسائل حاشیه ای زیاد است و باشگاه ها به جای تمرکز روی حاشیه ها بهتر است به اصل مطلب یعنی فوتبال توجه کنند. برخی از تیم ها موقعی که نتیجه بر وفق مرداشان نیست تبانی در فوتبال را مطرح می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: پرسپولیسی ها هنوز هم مسئله آب آلوده را مطرح می کنند. مسئول تهیه آب،‌ غذا،‌ ایاب و ذهاب و محل اقامت مسئولین تیم بر عهده تیم میهمان است و به میزبانی ارتباط ندارد. ما هزاران اتفاق برایمان می افتد اما سر و صدا ایجاد نمی کنیم.

تابش عنوان کرد: به نظرم بهتر است که تیمها به اصل و متن فوتبال توجه کنند و از پرداختن به مسائل حاشیه ای پرهیز کنند.

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره وضعیت کرانچار گفت: علی دایی گفته که کرانچار تعادل ندارد. ما که در تمرینات عدم تعادل این مربی را ملاحظه نکردیم. کرانچار هم در پاسخ دایی بیان کرده که خود دایی تعادل ندارد.

وی در ادامه بیان داشت: به هر حال کرانچار بدون مقدمه صحبتی نمی کند و فقط جواب دایی را داده است.

تابش درباره دربی اصفهان بین تیمهای فوتبال ذوب آهن و سپاهان گفت: ما مشکل خاصی با ذوب آهنی ها نداریم با اینکه دو رقیب هستیم اما به یکدیگر احترام می گذاریم. ما مثل دربی سرخابی ها قبل از بازی کری نمی خوانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر دو تیم فوتبال به دنبال سه امتیاز بازی هستند و به طور حتم این بازی مانند دربی سرخابی ها کسل کننده نخواهد بود. مطمئن باشید هر دو تیم یک بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند ارائه می دهند. هر تیمی که بهتر بازی کند برنده این دیدار خواهد بود./مح
برچسب ها: پرسپولیس ، باشگاه ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار