سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اعتقاد دارد اتفاق هر سال برای این تیم تکرار شده و با دیر جذب کردن بازیکنان خارجی و داخلی تعدادی از بازیهای نیم فصل را از دست دادند.

اسداله کبیر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از بازی بازیکنانش ابراز رضایت کرد و توضیح داد: بازیکنان ما مقابل پتروشیمی بسیار خوب کار کردند و نشان دادند که تیم هماهنگ شده است. بازیکنانی مثل هومن رضایی، خالقی فر و دهقان مقابل پتروشیمی واقعا خوب بودند و گارد رآس خارجی هم به خوبی تیم را مدیریت می کند.
 
وی ادامه داد: تیم ما به تازگی شکل گرفته است، هر روز شرایطی رو به جلو داریم. امسال اتفاق هر سال برایمان تکرار شد که به خاطر مسائل مالی، بازیکن خارجی و داخلی ها را دیر گرفتیم. اگر همین بازی خوب در دفاع و حمله را، هفته های قبل انجام داده بودیم، 3 تا 4 برد به دست می آوردیم و شرایطمان فرق می کرد.

تماشاگران ما حساس و نکته سنجند

وی در مورد خطایی که باعث به هم ریختن تماشاگران گرگانی شد، گفت: پتروشیمی با نتیجه 76 بر 75 جلو بود و تیم ما در حال حمله به نقطه کرنر حریف رسید که دقیقا طرف تماشاگران بود. تماشاگران گرگانی هم بسیار حساس و نکته سنجند و با وجود اینکه من درست صحنه را ندیدم،‌ اما شنیدم که اعتراض تماشاگران به این بود که داور هل دادن بازیکن خارجی و شارژ روی این بازیکن را خطا اعلام نکرد اما تخلف رانینگ وی را گرفت بعد از این جریان هم توپ به حریف رسید و با خطایی که در زمین ما اتفاق افتاد، دو پرتاب به آنها تعلق گرفت و بازی را با سه امتیاز بردند. جو هم به خاطر همان سوت به هم ریخت.

سرمربی گرگان اشاره کرد: اگر مسائل مالی را حل و فصل کنیم بازیکن خارجی دوم هم به تیم اضافه می شود. بازی هفته بعد ما با مهرام است که به نظر نمی رسد یار خارجی به آن دیدار برسد اما در بازی زنجان و مرحله دوم احتمال اضافه شدن این بازیکن با توجه به نیازی که به آن داریم، وجود دارد. البته با توجه به کمبودهای موجود،‌استفاده از این بازیکنان هم مقطعی خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کبیر ، گرگان ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار