سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان می گوید: مجتبی بنی عقیل بعد از تمام شدن صحبتها با ما، یک بار میان باشگاههای دیگر دور زد در حالی که قرارداد دو ساله هم داشت. همین موضوع به رئیس باشگاه برخورد.

اسداله کبیر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد باخت به تیم هفت الماس قزوین توضیح داد: یکی از دلایل مهم باخت این بود که چند بازیکن مهم تیم مثل هومن رضایی و نوید فراهانی در همین هفته به گرگان رسیدند. بازیکنانی هم که مدتی از تمرینات دور بوده اند آمادگی بدنی خوبی ندارند و از طرفی در یک هفته نمی توان تیم را از نظر تاکتیکهای دفاع و حمله هماهنگ کرد. ضمن اینکه تیم قزوین هم ترکیبی از بازیکنان سال قبل البدر است که بسیار دونده و سرعتی هستند به همین دلیل هم در پایان کار کم آوردیم.

وی با اشاره به اینکه مجتبی بنی عقیل یکی از بازیکنان سال قبل که قرارداد دو ساله هم داشت، هنوز به تیم اضافه نشده است، در مورد مشکلات این بازیکن توضیح داد: مجتبی بنی عقیل قرارداد دو ساله ای با ما داشت و در صحبتهای قبل از فصل هم کار برای این فصل تمام شده بود اما وی چند روز بعد شروع به مذاکره با دانشگاه آزاد و سایر تیمها کرد. همین مسئله هم مدیر باشگاه را ناراحت کرد. با توجه به قرارداد قبلی بار دیگر با مدیر باشگاه صحبت کردیم اما وی با مبلغ قبلی موافقت نکرد. حالا هم شرایط این بازیکن مشخص نیست. البته مجتبی بازیکن خود ما است و در نهایت باید به گرگان برگردد.

برنامه بعدی خود را نمی دانیم

سرمربی گرگان در مورد ادامه لیگ تاکید کرد: با دیدار شب قبل نقاط ضعف خود را پیدا کردیم و باید در هفته آینده روی آن کار کنیم تا به شرایط بهتری برسیم. تیم ما امسال از نظر مهره ها شرایط بهتری دارد اما هنوز به کیفیت لازم نرسیده ایم.

کبیر اضافه کرد: هنوز برنامه سایر هفته های لیگ را اعلام نکرده اند و برنامه ما برای ادامه کار مشخص نیست. این موضوع با توجه به اینکه سفر به مناطقی مثل قشم و ماهشهر به مقدماتی نیاز دارد برایمان مشکل درست می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کبیر ، گرگان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار