هر فردی که از یک تراکم نسبی در پشت سر برخوردار باشد و ریزش موی غیرفعال داشته باشد می‌تواند کاندید مناسبی برای کاهش مو باشد.

امیرهوشنگ احسانی (متخصص پوست و مو، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران) در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: افرادی که دچار طاسی مردانه (آنروژنتیک) هستند، تحت تاثیر کچلی ارثی موهای جلوی سر را از دست داده و موهای پشت سر نیز حفظ می‌شود و در عمل پیوند مو، انتقال مو از ناحیهٔ پشت‌سر به قسمت جلو سر انجام می‌گیرد. 

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل کاشت مو ریزش موی ارثی و هورمونی است، ادامه داد: کاشت مو در افراد سیگاری، دیابتی و کسانی که مشکلات عروقی و یا چربی خون دارند نتیجه کاشت در آنها ضعیف‌تر است. 

احسانی در خصوص اینکه یک کاندید کاشت مو باید دارای چه فاکتورهایی باشد، تصریح کرد: هر فردی که از یک تراکم نسبی در قسمت پشت سر برخوردار باشد و همچنین، بانک موی خوبی در پشت‌سر داشته و دارای ریزش موی غیرفعال باشد می‌تواند کاندید کاشت مو شود. 

این متخصص پوست و مو در پایان اضافه کرد: عدد نسبی مناسب برای عمل پیوند مو بالای ۲۷ سال توصیه می‌شود و در افرادی که به طور نسبی مو دارند بهتر است که به موهای خود آسیب نزنند. 


انتهای پیام/
برچسب ها: کاشت مو ، پوست ، کچلی ، چربی خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.